miercuri, 18 iulie 2012

10 comentarii:

  1. Nora şi Patch... te referi la Îngerul Nopţii, nu-i aşa? Ce rău îmi pare că nu am citit seria:(. Anyway, melodia e foarte drăguţă.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, la ei ma refer. Sper sa o citesti pana la urma, e geniala!

      Ștergere
  2. Distractie placuta la bazin Iri! >:d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost super, pana au venit niste copii isterici :D

      Ștergere
  3. Ai primit o leapșă! :*

    http://anna-annaswords.blogspot.ro/2012/07/leapsa-liebster-lunga-i-neamule.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, o sa o fac sper pe duminica :) ca am o gramada de chestii de facut in weekend

      Ștergere
  4. Iri, vezi ca ai primit un premiu si o leapsa pe blogul meu ->http://wavesofimagination.blogspot.ro/2012/07/de-la-criss-am-primit-un-premiu-si-o.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aia kilometrica....si eu care voiam sa ti-o dau tie :))

      Ștergere
  5. Superbă melodia :X Şi de la mine ai primit premiul ăla :))

    RăspundețiȘtergere