duminică, 29 iulie 2012

Cantec de seara #5 + Ultima zi de concurs!

Am fost ocupata pana peste cap saptamana aceasta si nu am prea avut timp si chef de postat, insa m-am intors si am pentru voi un cantec pe care eu nu pot sa nu il ascult intr-una. Este din serialul meu preferat (pe care l-am terminat saptamana trecuta) Instant Star si este perfect pentru relatia super complicata dintre Will si Tessa. Deoarece Tessa nu cunoaste motivele lui Will pentru care este nesuferit melodia e asa perfecta... zic eu. Don't You Dare, Will Herondale! Si vreau sa va reamintesc sa va inscrieti la concurs pentru a castiga volumul 2 din seria Eve. Maine, pe la 10, 11 depinde cand ma trezesc voi posta castigatorul.
Reacții:

3 comentarii:

  1. Mă mai manipulezi mult cu cântece dintr'astea superbe? :X Zi daaa <3 :))

    RăspundețiȘtergere
  2. CONCURS!VREI SA FACI PARTE DINTR-O LUME DISTOPICA? INTRA AICI http://anotherbooksworld.wordpress.com/2012/07/28/vrei-sa-faci-parte-din-divergent/

    RăspundețiȘtergere