luni, 30 iulie 2012

Castigatorul!

Ha! Noroc pe voi ca m-am trezit devreme :))
Ok, nu cred ca mai vreti sa cititi ce porcarii scriu eu asa ca sa trecem la treabab!
Dar mai intai Mersi ca ati participat in asa numar mare! Sunteti super!
Aici aveti lista cu participantii:


Si Castigatorul primului concurs sponsorizat este...

28. Ciangau Diana-Andreea





Felicitari! Astept adresa ta completa la: aripidehartie13@yahoo.com
Sper sa-ti placa volumul si te mai astept pe blog!
Ceilalti, stiuu cum va simtiti, asa mi se intampla de obicei. Daca va ajuta cu ceva, eu nu am castigat niciodata nimic... nici la tombola de la teatru, unde aproape toti au castigat ceva :))
Oricum, mai urmeaza concursuri si nu o sa fie toate cu random... nu va lasati.


Si multumiri editurii LEDA pentru acest concurs!
Reacții:

8 comentarii:

  1. Felicitari! >:D< Uhm, stiam ca n-o sa castig :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări câştigătoarei :*

    RăspundețiȘtergere
  3. WOW nu-mi sa cred ca am castigat!!!! e prima data cand castig o carte. multumesc
    voi trimite imediat si un email cu adresa mea :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca primul concurs castigat e pe blohl meu :D Ma simt speciala :)

      Ștergere
    2. gata, ti-am trimis si adresa
      abia astept sa-mi ajunga cartea

      Ștergere