duminică, 8 iulie 2012

Far away...ok, not so far, but still

Va intrebati ce-i cu postul? Va anunt ca plec :( Nu de tot, chill! Am sa-mi peterc urmatoarea saptamana la Manastireni (n-are nici o legatura cu biserica si maicutele) un sat aflat la vreo 48 de km de Cluj-Napoca, orasul meu, asa ca nu voi posta pe blog, deoarece acolo e taramul fara tehnologie, exceptand telefonul mobil. 
O sa mai postez pe blog, plec doar luni seara sau marti dimineata, asa ca o sa am timp sa termin Eve 2, sa fac recenzia siiii (tobele baieti...) sa organizez primul concurs sponsorizat :D (ieeeee "clapping")
Pfui, va las, ca mor de cald aici.
Reacții:

6 comentarii:

  1. Distractie placuta Irina! >:d<:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Va invit la un concurs pe blogul meu: http://fantasybooks-27.blogspot.ro/2012/06/un-nou-concurs.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Pana pleci, ai ceva de la mine >:d<. O sa imi fie foarteee dor de tine si de postarile tale. <33333

    RăspundețiȘtergere
  4. O să ne fie dor de tine :3
    Mai voiam să-ţi zic ceva, dar am uitat. :D

    RăspundețiȘtergere