duminică, 1 iulie 2012

Iulie, bine ai venit!

Astazi este prima zi din Iulie ceea ce inseamna ca mai am putin si ating si eu minunata varsta de 15 ani! Happy me! Eu mor de cald. Este un soare criminal afara si peste 2 ore trebuie sa fiu la ziua unei prietene!   Sint pozitiv sigura ca am sa ma topes, plus ca vine o gramada de lume pe care nu o cunosc si o sa fie acea atmosfera ciudataaa...
Voi cum intampinati cea mai calda luna din an? Sper ca mancand inghetata! Eu asa fac! Sunt pe la pagina 105 din Sovaire (Lupii din Mercy Falls 2) de Maggie Stiefvater. Dupa asta am de gand sa citesc The Iron Queen de Julie Kagawa, volumul al treilea din seria Iron Fey. Si apoi Georgina Kincaid 5, dupa care mai vedem :D
Melodie de final de postare:

Reacții:

3 comentarii:

  1. Lectura placuta la "Sovaire". Mi-am comandat-o si eu, abia astept sa o primesc zilele astea <3.

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulţi ani! :) Deci înseamnă că şi tu eşti răcuşoor <3
    Am început să scriu o poveste şi vreau să ştiu şi părerea ta :) http://www.wattpad.com/5476228-lumina-noptii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, Rose, dar cam prin 20 doar se-ntampla marea sarbatoare :))
      O sa ma apuc de citit dupa ce merg azi sa vad rezultatele la contestatii :D wish me luck :)

      Ștergere