joi, 19 iulie 2012

Leapsa si premiu

Ce tre sa faci:
1.Postează imaginea Liebster Blog Award.


2.Spune 11 lucruri despre tine.
1. Am un hamster pe care-l cheama Ron.
2. Ma uit la tot felul de seriale de care n-o auzit nimeni (acum ma uit la Instant Star)
3. Am un perete cu citatele mele favorite (post-it-uri)
4. Nu mi-e dor de fostii colegi.
5. Scriu poezii si dupa aceea ma incurc la citirea lor.
6. Am o obsesie cu aranjarea creioanelor in ordinea culorilor curcubeului.
7. Cand eram mica ma credeam Nala
8. Urasc muzica noua pop idioata pe care o ascultat toata lumea si as vrea sa-l impusc pe ala cu A si eu te pego :D
9. Nu suport orezul.
10. Mor dupa Ash din seria Iron Fey
11. Am visat ca sunt sora lui Rose Hathaway

3.Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi.

Rose (cu inimioara :)

1. Daca ai fi baiat pentru o zi...?
As chiuli de la ore :D
2. Cea mai mica nota?
3 la geografie in clasa a 7 a
3. In ce esti imbracata?
Tricou si pantaloni scurti :)
4.Toţi avem un nume apelativ dat de părinţi. Puiule, spre exemplu. Care e al tău?
Pisi :3
5. Sursa ta de inspiraţie.
Taylor Swift
6. Cadoul perfect pentru tine.
Pisici!
7. Ce melodie ai la tonul de apel?
Need You Now - Lady Antebellum
8. Primul cuvânt care îţi vine în minte.
Tort?
9. Dacă ai fi o culoare, ai fi...
Mov :)))))
10. Uite-te pe geam. Care e cel mai înalt lucru pe care îl vezi?
Centrala.
11. Numărul tău norocos.
13

BuburuzaBia

1. Care e animalul preferat?
Ron
2. Cel mai trăznit nume de om pe care l-ai auzit e...?
Adonis. Ce om normal isi numeste copilu Adonis?!?!?!
3. Dacă ai putea alege, în ce epocă ai prefera să trăiești și cum ar fi viața ta?
Nu cred ca as alege alta epoca. Imi place asta asa cum e, si viata mea (daca nu-l prind pe fostu profesor de fizica diriginte) asa cum e.
4. Care e mâncarea ta preferată?
Suguuuuuus :)
5. Cum îți petreceai vacanțele în copilărie?
Con mi falimia la mare :D
6. Cea mai mare poznă pe care ai facut-o când erai copil a fost...?
Am incercat sa clocesc un ou.....sad little story
7. Mănânci des ciocolată?
Cand este in casa nu prea supravietuieste mult timp.
8. Fructe sau dulciuri?
Suuuguuuus :))
9. Dacă ai scrie o carte despre ce ar fi?
Despre ingeri si varcolaci, sau despre fantome care canta Beethoven noaptea in pod :))
10. Care este autorul tau preferat și de ce?
Nu aleg numai unu. E crud :)

Anna

1. Ce te-a determinat să-ți faci un blog
Nu am avut cu cine sa vorbesc despre cartile pe care le citeam si nici acuma nu prea am, in afara de lumea (pe care o ador >:D<) din blogosfera.
2. Dacă ai putea prezenta o emisiune, cum s-ar numi?
Arta de a pierde vremea.
3. În versurile cărei melodii te regăsești?
A Place in This World - Taylor Swift
4. Care e cartea ta preferată?
In acest moment The Iron Daughter - Julie Kagawa. Asta numai in acest moment. Cartea mea preferata of all times e clar Harry Potter si prizonierul din Azkaban.
5. Pantaloni sau rochie?
O stiti pe aia cu Pantalonii calatori?
6. Care este cuvântul pe care-l repeți cel mai des?
Ăăă
7. Ai putea să faci pentru o zi schimb de vieți cu părinții tăi?
Nu cred....:)
8. Dacă ai putea să schimbi culoarea zăpezii, ce culoare i-ai da?
Verde
9. La bloc sau la casă?
Casa.
10. Care este floarea ta preferată?
Crinul
11. Ce le urezi cititorilor blogului tău?
Happy Hunger Games and may the odds be ever in your favor!

Patty

1. Care este ultima carte pe care ai citit-o?
Perfect - Sara Shepard
2. Care este culoarea ta preferată?
Albastru
3. Ce putere supranaturală ai vrea să ai?
Fofilarea de la teme :D
4. Pe care personaj din cărţi ai dori să îl cunoşti?
Numa pe unu'? Atuunci cred ca pe Harry Potter :)
5. Ai mai multă energie ziua sau noaptea?
Da
6. Care este desertul tău favorit?
Clatiteee :)
7. Ce melodie ai ascultat ultima oară?
Time to be your 21 - Alexz Jhonson
8. Romance sau thriller?
Romance
9.Ce i-ai spune lui Vlad Ţepeş în legătură cu mitul despre vampiri?
Din cauza ta exista Michael Glass. Te ador!
10. Ce zodie eşti?
Racusor
11. Scrie un film care ţi s-a părut mai bun decât cartea.
The Movie That Does Not Exist :D


And the questions are:
1. Care este eroina ta freferata?
2. Ce asculti acum?
3. Iubesti pe cineva?
4. Ultima carte citita este...?
5. Care este citatul tau favorit si de ce?
6. Fii sincer/a iti place Twilight?
7. Cand ploua te simti...
8. Ai vrea sa traiesti in alt oras? Daca da in care?
9. Random one, iti plac perele?
10. Daca ai putea fi orice creatura magica, cei ai alege sa fii? (eu hipogrif :D)
11. Cantaret/Cantareata/Trupa preferata?

Si as da-o mai departe, dar cam toata lumea o are si am primit-o de la multi si nu mai stiu cu sa i-o dau >:(( Ma rog, cine o vrea (daca printr-o colosala minune n-o are) s-o ia :( ma enerveaza ca n/-am cui sa i-o dau :))
Va las cu asta:

Reacții:

9 comentarii:

  1. Leapşa asta s-a răspândit pe toate blogurile pe care le ştiu. Hehe, şi eu am o obsesie în a-mi aranja creioanele (galben, portocaliu, roşu, roz deschis, lila, mov, indigo, bleu, verde dischis, verde închis, maro, negru :)) ) încă din clasa a 3a. Şişii abia aştept următoarea parte din DM.
    Te pup >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O, pai mai ai numa putin de asteptat. Mai am de scris putintel si o termin. Si eu mor dupa LN....abia astept sa vad ce mai face Grace si ce mai face Shane :))

      Ștergere
    2. Shane face bine, te asigur :)) Grace e niţeluş şifonată, dar trece ea peste asta. În ultima vreme sunt în pană de idei...

      Ștergere
  2. Chiar ca a fost lunga leapsa :)) Hugs >:d<

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa-ti traiasca Ron-ul ;) si imi pare rau de incercarea ta esuata de a deveni "closca" :)) m-am distrat copios la partea aia! :)

    RăspundețiȘtergere