sâmbătă, 14 iulie 2012

M-am intors!

Neata prietenii mei din blogosfera!
M-am intors de la bunici cu un chef de stat la oras cu minus si cu mai mult zahar in sange! Am terminat de citit Eve 2 si Perfect si acum ma delectez cu minunata Georgina care imi aminteste atat de mult de Rose!
Acum e seara si nu prea sunt in mood-ul de a posta, asa ca va promit maine recenziile si concursul Eve, ok? Sper ca nu va suparati, dar sunt franta dupa o saptamana de alergat cu verii mei mai mici :D
Voi cum o mai duceti? Ati vazut coperta dde la Printesa mecanica?


Apropo, eu am intrat la ce liceu mi-am dorit si sunt foarte fericita! Sper ca v-ati luat bacul si ati intrat unde vreti si succes daca mai aveti examene/admiteri/chestii :D
Reacții:

8 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai intrat la liceul dorit :)
    Din pacate eu am picat bacul , am picat la mate :(( deci iti multumesc pentru sustinere , o sa am nevoie de succes .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau! Dar sunt sigura ca i sa-l ii in toamna >:D< Multa bafta si iti tin pumnii

      Ștergere
  2. Bine ai revenit! Da, am văzut-o, și îmi place la nebunie. (: Apropo, ai primit o leapșă de la mine, aici: http://aspecial3.blogspot.ro/2012/07/leapsa-muzicala.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi era aşa dor de tine >:D<
    În sfârşit, mi-am luat şi eu IM (i-am postat şi recenzia) şi îţi mulţumesc mult mult mult că mi-ai recomandat-o! >:D< O iubesc :X Mor de nerăbdare să văd ce se mai întâmplă cu Jace în volumul doi.
    Jace. Jace. Jace. Jace. Jace. Jace. Jace. Jace. Jace. Jace. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O, pai ma bucur mult, Rose! O sa citesc neaparat recenzia cand pun mana pe calculator (acum sunt pe telefon :))
      Si crede-ma, volumul2 nu te va dezamagi :D

      Ștergere
  4. Mă bucur că ai intrat la ce liceu vroiai. Felicităăări >:D<. Cât despre coperta de la "Clockwork Princess", este minunată! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. >:D< abia astept sa vad cum se termina seria <3

      Ștergere