luni, 9 iulie 2012

Multumesc, Eve!

De la Eve am primit niste premii minunate si vreau sa-i multumesc....,Multumesc >:D<
So, am primit:




Sunt happy, mersi din nou, mi/ai facut ziua mai buna! Premiile merg laa: Patty, daca nu cumva le-o primit deja :D
O, btw, mi-am primit Povestea fara sfarsit inapoi de la verii mei. Zici ca o fost pusa in blender, asa arata :))
Nasoool, tre sa plec si nu mai am timp de recenzie...:( Poate o sa o scriu de la bunica, dar nu promit nimic, mai am de citit vreo 30-40 de pagini. Ma intorc sambata sau duminica si o sa vin cu recenzii la Perfect (Micutele mincinoase 3) si Taine de sucub (Georgina Kincaid 5)!
WR a parasit blogosfera <3 love ya!
Reacții:

2 comentarii:

  1. Te aşteptăm :X Abia aştept recenziile!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aww, mersi mult Irina! :x Nu le primisem sa stii :)). Abia astept sa citesc recenzia la GK.

    RăspundețiȘtergere