vineri, 27 iulie 2012

6 comentarii:

  1. Ce-mi place numele rubricii! :X Odododo, ăla e un căţeluş de la Real? Sunt înnebunită după ei ^^ Am şi eu un dalmaţian.
    Pupici de la Scufiţa Atomică! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am si dalmatianul si pe ala cu urechi zburlite. Dalmatianul e Mozart si zburlitu e Bach :))
      Mersi Scufito :)

      Ștergere
  2. Awww <3 Geloasa? Da, da sunt! Am citit doar primul volum si abia astept sa fac rost si de celelalte. Si copertile..ahh :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O, pai te asigur ca volumul 2 nu te va dezamagi, este super! Acum il citesc pe al 3 si e genial si el :D

      Ștergere
  3. Trebuie neaparat sa citesc seria asta! Btw, catelusul Beethoven e adorabil <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place de B :) Seria merita :D

      Ștergere