luni, 16 iulie 2012

Perfect (Micutele mincinoase 3) de Sara Shepard

Personaje principale: Aria Montgomery
Hanna Marin
Emily Fields
Spencer Hastings
Nr. pagini: 345
Editura: Leda
Nota: 3,5/5
Personaj preferat: Aria


Acest volum continua povestea celor patru mici mincinoase. Aria, care a inceput o noua relatie nu-i poate rezista profesorului ei de engleza, Ezra. Spencer a facut-o de oaie, de data asta, furand ceva de-al surorii sale. Hanna si prietena ei Mona parca se urasc mai nou, iar Emily este fortata sa faca o alegere dureroasa si peste toate acestea, A. s-a intors cu mai multe amenintari si fetele sunt din ce in ce mai ingrozite.
Stilul de scris al Sarei Shepard este unul unic, plin de suspans care te poarta in micul si straniul Rosewood si te poti recunoaste in fiecare din micutele mincinoase.
Aria este fata ciudata care nu pare sa se simta ca acasa in Rosewood. Hanna este exact ceea ce a fost Alison, cea mai tare tipa din scoala. Emily este total inspaimantata de sentimentele sale, iar Spencer se simte neglijata si ravneste la atentia pe care o are sora ei mai mare, Melissa.
Ceea ce nu prea imi place e ca fetele nu-si dau seama ca sunt mai puternice impreuna. Lui A. ii este prea usor sa le distruga separat. Ar fi mult mai usor pentru ele sa fie din nou prietene, deoarece au nevoie una de alta.
Povestea este incredibil de ingenioasa si sunt din ce in ce mai fericita cu aceasta serie. Am pus gheruta si pe secretul Hannei si o sa le caut si pe restul. Mai am de cumparat si volumul 4, Incredibil si vreau sa-mi iau pachetul cu cele 2 carti din Jocul minciunii....sunt incantata de thrilerele acestea. Si la The Lying Game nu m-am uitat, deci va fi mai frumos sa citesc seria. Mai palpitant.
Eu v-o recomand daca obositi sa cititi despre vampiri/varcolaci/ingeri.....desi daca cititi IM nu cred ca e posibil.
Respect Sara!
Reacții:

4 comentarii:

  1. Eu de Sara Shepard am citit doar "Secretul Hannei" şi am făcut o mare greşeală, pentru că aflasem cine e A. Tot le caut pe la bibliotecă, dar mereu le ia cineva înaintea mea :)) Anyway, ador stilul de scris al autoarei.
    Urmăreşti serialul? Cum ţi se pare? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, im place serialul mai mult, deoarece fetle sunt prietene si e mai palpitand :D

      Ștergere
  2. Si pe mine ma bate gandul sa imi iau pachetul cu MM de pe site-ul Leda. Adica urmaresc serialul, dar cartile sunt mai complexe si chiar vreau sa le citesc :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic ca merita. Daca ai bani si nu mai ai miliarde de carti de citit, eu te sfatuies sa le ei. Sunt frumoase si palpitante :)

      Ștergere