marți, 24 iulie 2012

Sa vorbim si noi...

Ok, stiu ca n-am mai facut o recenzie de seecole, dar acum m-am luat cu cititul pe Wattpad si mnea, Gorgina a ramas singurica pe raft, dar azi am terminat-o si am sa fac maine o recenzie deoarece acum lucrez la una dintre povestile mele, inca nu-i stiu numele, dar sunt determinata sa o termin si sa o trimit la vreo editura....ei bine, nu va entuziasmati, ca nu am scris prea mult, insa am idei multe si sper sa-mi reuseasca. Nu o sa o postez pe Wattpad, deoarece asa probabil ca voi renunta (asa am eu un feeling) dar va promit ca daca o sa reusessc va spun voua primi :D 
Povestea este despre o fata care fuge intr-un sat de munte la bunica ei si-si descopera locul in lume, alaturi de o gasca de copii speciali. Si descopera dragostea. Allie este cam ca mine, doar mai curajoasa si mai draguta. Iar prietenele sale sunt ceea ce cred eu ca ar trebui sa fie prietenele adevarate.
Ooookeei, cam atata, voi ce mai faceti? Ce cititi/scrieti? Ce melodii mai ascultati? Eu nu scap de asta:
Reacții:

2 comentarii:

  1. Heei >:D< Mult succes cu povestea, sper să reuşeşti! :* Nu scapi de mine până nu trimiţi DM la o editură!
    Eu citesc "Şovăire" (parcă am început-o acum un an şi nu am niciun chef de citit). Cole e aşa de enervant x.x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sovai sa termini carteq ;)))))
      As vrea sa spun ca devine mai usor, da nu-i frumos sa nu spui adevarul...
      Si o sa trimit si DM... Daca tot iti place asa mult

      Ștergere