luni, 2 iulie 2012

Scriu poveste!

Mi-am făcut acum ceva vreme cont pe WattPad şi acum cu povestea lui Rose (care este awesome!) m-am decis să scriu şi eu o chestiuţă improvizată. Taje a look: (clik pe poză ca să citeşti povestea....cât am scris din ea)


Tessa Oliver nu şi-a dorit să ajungă la internatul Melodz, dar ce alta alternativă are? Părinţii ei biologi au şters-o în Franţa şi pe ea au hâşâit-o la o şcoală total străină. Înconjurată de munţi să păduri, Tessa mai că înnebuneşte ştiind că trebuie să stea între yzduriel )serios, ce şcoală are ziduri?! Internatului. Curiozitatea o împinge pe Tessa la lucruri nebuneşti, iar prietena ei renee nu iese teafără din asta. Michael pare să fie peste tot, încercând să o facă pe Tessa să renunţe la căutările sale, în încercarea de a îşi da seama ceine sau ce o rănise pe Renee. Plus că Michael o mai şi fascinează pe Tessa. Cu cât sapă mai adânc în istoria Internatului Melodz, Tessa devine mai neliniştită, iar Michael mai protector....şi ce naiba se aude noaptea? Cine cântă Fur Elise noaptea? Asta e al naibii de infiorător!


Sunt curioasă ce o să credeţi.
Nu au nicio legatura melodia si povestea!
Reacții:

8 comentarii:

  1. Povestea e superba :X Tipul cu ochi albastri de la final e Michael, nuu? :3

    RăspundețiȘtergere
  2. Aș vrea să ne afiliem blogurile, dacă ești de acord. Și eu scriu, printre altele, despre cărți.
    http://vanillamoon.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si ce mai exact presupune chestia asta? :o3 ca eu nu prea stiu...:)

      Ștergere
  3. Foarte tare, imi place si numele protagonistei, Tessa ;). Spor la scris :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, mersi! Ma gandeam ca o sa folosesc numele mele preferate si cam asa am facut ŞD Tessa si Michael ŞD

      Ștergere
  4. Atunci cand "nicio" este adjectiv pronominal negativ, adica este urmat de un substantiv cu care se acorda, se scrie legat. Adica "nicio legatura".
    + Ai multe greseli de scriere/logica in text.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ok, mersi ca mi-ai spus. Stiu ca nu sunt tocmai un geniu la gramatica, o sa incerc sa fac mai putine greseli pe viitor.

      Ștergere