joi, 5 iulie 2012

Sovaire (Lupii din Mercy Falls 2) de Maggie Stiefvater


Personaje principale: Grace Brisbane & Isabel Culpeper
Personaje masculine principale: Sam Roth & Cole St Clair
Nr. pagini: 345
Editura: Rao
Nota: 3,5/5
Personaj preferat: Isabel

Partea proasta este ca am asteptat mai mult de un an pentru acest volum si nu-mi vine sa cred ca asta a fost tot. Cartea incepe cu ceva vreme dupa Fior, imavara fiind aproape. Sam si Grace is dau sama ca Sam va i cel care va trebui sa se ocup de cei tri lupi noi, prinre care si Olivia, prietena lui Grace, acum ca Beck ete lup. Unul dintre noii lupi, Cole, care a ales viata de lup de bunavoie pentru a uita dezastrele provocate de el in forma umana, se transorma inainte de vreme. Acum basicly toata cartea este despre o Grace care se imbolnaveste, despe un Sam care incearca sa se convinga ca este numai o viroza si despre cum ei doi sunt prinsi dormind impreuna de parintii lui Grace si tinuti depare, tanjind unul dupa altul. Actiunea povestii lor are un ritm asemanator cu bataile de inima ale vampirilor. Acum sunt niste chestii care mi s-au parut exagerate, ca faptul ca Sam se inverzeste numai cand vede o cada, din cauza icidentului cu parintii lui. Am inteles ca a fost traumatizat, dar au trecut zece ani se este o cada pentru numele lui Dumnezeu!
Povestea lui Isabel si Cole mi-a placut foarte mult. Au fost flash-uri din trecutul lui Cole. Aflam mai multe despre Isabel care e o fata dura si super, imi aminteste de Afrodita si de Mia Rinaldi. 
Pe scu=rt, cartea a fost buna, dar nu la fel de buna ca volumul unu. Sper ca urmatorul sa fie ceva mai alert.


"Acesta nu va fi un ramas bun. Am impaturit o mie de cocori din amintirile noastre impreuna si mi-am pus dorinta.
Voi gasi un antidot. Si o voi gasi pe Grace"
Reacții:

5 comentarii:

  1. Ador Fior! :X Cred că am să-mi iau şi eu Şovăire săptămâna viitoare, îmi foarte dor de Sam şi Grace.

    Şi mie mi se pare un pic cam exagerată chestia cu (,) cada, dar cred că-l face pe Sam un pic mai dulce şi sensibil <33

    Citate? :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa pun azi in ceva vreme. Cand am scris-o eramcam pe fuga...optiuni :|

      Ștergere
  2. O am si eu, abia astept sa o citesc! <3 Sper sa nu mai stam o mie de ani pana punem mana pe volumul 3.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hey, felicitari pentru sponsorizarea de la Leda, amiga! ;) Si la mai mare! :)

    RăspundețiȘtergere