joi, 26 iulie 2012

Taine de sucub (Georgina Kincaid 5) de Richelle Mead

Personaj principal: Georgina Kincaid
Personaj masculin principal: Seth Mortensen/Roman
Nr. pagini: 377
Editura: Leda
Nota: 4/5
Personaj preferat: Carter

Povestea Georginei continua in acest penultim volum. Dupa despartirea de Seth, Georgina are inima franta, insa asta nu ii opreste pe nemuritori s-o streseze si mai tare. Seful ei, Jerome este estrem de nervos, fiind inca sub supraveghere. Ar mai fi si problema cu Roman care o tot sacaie si foart accea ca un magnet care o atrage ori de cate ori este deprimata (si ea e de obicei deprimata)
Cum nunta lui Maddie si a lui Seth se apropie, Georgina trebuie sa-si ajute cea mai buna prietena sa se pregateasca, insa asta o doare si starile de depresie devin din ce in ce mai dese. Georgie este puternica, insa nici chiar ea nu poate rezisat la infinit.
Un lucru m-a suparat la aceasta carte: obsesia Georginei cu Seth. Il iubeste, asta am inteles, insa el se casatoreste cu o alta femeie si nu inteleg de ce nu poate sa renunte la el. Am priceput ca e distrusa, dar totusi, nu cred ca e asa de greu sa renunti, mai ales ca nu se poate spune ca nu o mai iubeste nimeni. Intre timp, partea ei sucubica someaza in cartea asta. Nu o condamn.
Mi-a placut mult volumul si sunt foarte curioasa sa vad finalul. Georgina este atat de asemanatoare cu Rose. Richelle Mead a creat o alta eroina dementiala si o admir mult. Stilul ei de scris este unul pe care eu il ador. Stie cum sa foloseassca sarcasmul si umorul, stie cum sa aduca un strop de speranta momentelor disperate si descrierile ei sunt atat de naturale, de parca ai vedea un film, nu ai citi o carte. Stie sa dea destule informatii despre personaj, dar nu pe toate deodata, ci construind un portret fizic si moral treptat, adaugand cate putin.
Personajul meu preferat, Carter este inger si este unul foarte ciudat. Isi pierde vremea cu demonii si fiintele iadului. Arata ca un tanar jerpelit si (tobele) fumeaza si bea :)) Si este foarte interesat de viata Georginei. Este foarte amuzant si niciodata nu stii ce gandeste. Sunt foarte curioasa care e povestea lui.
Prietenii nemuritori ai lui Georgie sunt mortali. Gasca de soc :D Peter si Cody, doi dintre cei mai simpatici vampiri, Peter cu obsesia lui pentru curatenie, sunt amuzanti si te indragostesti imediat de ei.
Actiunea volumulu a fost ok, nu ca in celelalte, dar mi-a placut mult si totusi.... Seth asta asa ma enerveaza. 
Super carte, super serie, abia astept volumul 6.
Editez mai incolo cu citate, ca nu am idee unde am pus cartea :))
Reacții:

4 comentarii:

  1. http://anotherbooksworld.wordpress.com Concurs cu premiu leda!Va astept!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super recenzia <3 Din păcate, mama mi-a întrerupt orice legătură cu Georgie :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din fericire, mi-am luat seria dupa ce citisem 4 dintre volume si mama nu stie se-i ala sucub :)

      Ștergere
  3. Vreau seria asta la mine in biblioteca. Abia astept sa mi-o comand :3

    RăspundețiȘtergere