marți, 31 iulie 2012

Top 20 book couples

Pentru ca tot vad videouri pe youtube cu top n book couples m-am gandit sa fac si eu unu, dar nu-mi ajunge 10 asa ca o sa fie 20.
Ok, incepem:
20. Jhon & Sarah - Eu sunt numarul patru



19. Gale & Katniss - Jocurile foamei

18. Sam & Grace - Fior

17. Zoey & Stark - Casa Noptii

16. Calla & Ren - Umbra Noptii

15. Cassie & Nick - Cercul secret

14. Mia & Adam - Daca as ramane

13. Kylie & Lucas - Nascuta la miezul noptii
12. Eve - Caleb - Eve
11. Dice & Sin - Swoon

10. Juliette & Adam - Spulbera-ma



9. Michael & Eve - Vampirii din Morganville


8. Jem & Tessa - Dispozitive infernale


7. Dru & Christophe - Altfel de ingeri

6. Lissa & Christian - Academia Vampirilor


5. Patch and Nora - Ingerul noptii


4. Rose & Dimitri - Academia Vampirilor

3. Tris & Four - Divergent


2. Clary & Jace - Instrumente mortale


1. Will & Tessa - Dispozitive infernale



Sper ca v-a placut! Sunt curioasa ce topuri aveti si voi!
A, da si am sa metionez cuplul preferat din cartile din engleza pe care le-am citit. Nu le-am inclus aici deoarece multi dintre voi nu le-ati citit.
Meghan si Ash din seria Iron Fey... preferatii mei <3

Ok, va las acum... bye :)
Reacții:

4 comentarii:

  1. Cuplul de pe locul I îşi merită cu prisosinţă poziţia <3

    RăspundețiȘtergere
  2. CONCURS 600 DE E-BOOK-URI +O CARTE http://anotherbooksworld.wordpress.com/2012/08/03/mega-concurspremiulpeste-600-de-e-book-uri/

    RăspundețiȘtergere