luni, 6 august 2012

Book Lovers Challenge 1

1.Cum a început pasiunea ta pentru cărți? Ce romane te-au făcut să iubești lectura și de ce?

Sa incep cu prima mea carte citita. Poveste fara sfarsit de Michael Ende. Am primit-o de Craciun si mi-a luat ceva vreme sa o citesc si la incaput nici n-am vrut sa aud despre ea. Apoi am inceput sa citesc si aventurile deveneau din ce in ce mai multe si mai complicate si erau zile in care veneam acasa si mancam, imi faceam rapid temele si restul serii (deoarece eram la scoala de dupamasa) doar stateam cu ochii pironiti in carte. Mi s-a parut o poveste asa de minunata si cred ca m-a prins asa de mult deoarece ma cam identificam si eu cu personajele si personajul prinicpal era un baietel care citea o carte. Mi-a placut ingeniozitatea si puterea imaginatiei din acea carte si inca mi-e draga!
Asaaa, apoi am descoperit ca desi nu voiam sa citesc cu niciun chip Harry Potter nu te poti impotriviiii :)) Nu am vrut sa o citesc, dar am inceput pentru ca m-a rugat fratele meu. 
Primul capitol: Okeeei, cam ciudat.
Al doilea: Bine, merge
(...)
Capitolul 5: Mama: Hai la masa!
Eu: CITESC!!!
Va imaginati cum s-a uitat la mine, mai ales ca-i ziceam inainte Harry Poster cand vorbea fratele meu de el. Am Terminat volumuele 2 si 3 intr-un weekend caci era vara si mergeam la munte. Nu prea am iesit din casa, doar ca sa nu strige mama la mine. SI oricum ma retrageam in pod cu Nimbusul meu :D
Sfarsitul cartii 7: DECEEEEEEEEEEEEEEE???? EU MAi VREAUUU!!!

OK, apoi a venit vremea dragonilor. Hai la mami Eragon. Trei volume in 2 saptamani si apoi asteapta tata patru ani sa citestivolumul 4 :). Nu mai stiu nici ce nume aveau toate personajele.
Asa am inceput eu sa citesc. Michael Ende, J.K. Rowling si Christopher Paolini m-au facut sa zbor pe paginile cartilor, ba cu un dragon al norocului, ba cu un Nimbus 2000 sau un fulger si in final ca un cavaler al dragonului pe Saphira a lui Eragon.
Ca sa inchei frumos:
El e Falkor <3
Reacții:

2 comentarii:

  1. În clasa a 5-a participam la Cercul de lectură al şcolii noastre şi prima carte citită acolo, "în grup" a fost Povestea fără sfârşit. Mi-am luat-o şi eu acasă şi am recitit-o acum, când am terminat clasa a 8-a. Pot să spun că mi-a venit să plâng, câte amintiri mi-a răscolit cartea aia! Personajele de mult uitate, întâmplările cu totul inedite faţă de ceea ce citesc acum... cartea aia mi-a rămas întipărită în suflet!:)

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. http://anotherbooksworld.wordpress.com/2012/08/03/mega-concurspremiulpeste-600-de-e-book-uri/

    RăspundețiȘtergere