joi, 30 august 2012

Anunt!

Bunaa! *cu accent de fata piti*
Am cazut pe-aici sa va spun ca bolesc. Dea, gatul si nasul mi-au venit de hac si stau legata de pat cu propria mea varianta a Everestului. A mea e din servetele, si nu toate au culoarea alba :))
Aha, sper sa ma fac rapid (adica azi) bine, deoarece rugile mele (catre bunica) au fost ascultate si in sfarsit ma duc sa vad maiestos de infumurata noastra capitala!!! Poate il vad pe Connect-R si-i zic ca din vina lui am fost un zombi fredonator toata vara... desi nu stiu cum arata :))
Ok, va las si eu si merg sa imi admir muntele Servetelest :)
Always be a unicorn!
P.S. Pentru cei care-mi citesc povestile pe Wattpad, imi pare rau ca nu am mai scris de mult, insa de cand incepe... aheam, nu o sa fiu eu prima care-l scrie, am sa reiau activitatea!
Reacții:

8 comentarii: