luni, 27 august 2012

Book Lovers Challenge 10 sau 11... aproximativ

11.Alege un scurt fragment care ți-a plăcut dintr-o carte și rescrie-l din perspectiva altui personaj. În postare să transcrii și fragmentul original.

Pentru ca am cateva mai multe carti imprumutate si nu vreau sa va arat biblioteca mea incompleta am decis sa fac punctul 11 acum si punctul 10... mai incolo. Asa ca, sa incepeeeem :)
O, da, daca nu ati citit Academia Vampirilor, citatul contine spoilere :)

Academia Vampirilor - Sacrificiu final
Richelle Mead


"A cercetat sala cu privirea si zambetul i s-a largit la vederea lui Christian. Apoi m-a cautat pe mine. Zambetul adresat lui fusese afectuos; cel pentru mine avea in el un dram de umor. I-am raspuns zambind la randul meu si intrebandu-ma ce mi-ar fi trimis ea dac-armai fi fost posibil.
- Care-i poanta? m-a intrebat Dimitri, coborandu-si spre mine privirea amuzata.
- Tocmai ma gandeam ce-ar putea sa-mi zica Lissa daca am mai avea legatura dintre noi.
Intr-o extrem de grava incalcare a protocolului gardienilor, Dimitri m-a prins de mana si m-a tras spre el.
- Si? a intrebat, invaluindu-ma intr-o imbratisare.
- Cred ca m-ar intreba:Ïn ce ne-am mai varat?"
- Si raspunsul?
Caldura lui era pretutindeni in jurul meu, ca si dragostea lui, si, inca o data, am simtit acea complementaritate. Imi recapatasem acea parte a lumii mele care-mi lipsea. Sufletul care-l completa pe-al meu. Perechea mea. Egalul meu. Nu doar atat, imi recapatasem viata:propria viata. Aveam s-o protejez pe Lissa, aveam s-o slujesc, insa eram, in sfarsit, eu insumi.
- Nu stiu, i-am zis, lasandu-mi capul pe pieptul lui. Totusi, cred c-o sa fie bine."

Lissa POV

"Am privit in jurul meu. Ce-mi facuse nebuna de Rose? Inima imi bubuia in urechi in timp ce toti ma priveau. L-am gasit pe Christian si am zambit. Aveam sa fiu numai bine, cu ajutorul lui; si cu al ei. Rose statea dreapta langa Dimitri si i-am aruncat un zambet amuzat. In final, iesise cum voise ea. Intotdeauna reusea, chiar daca era nevoie sa treaca prin cele mai ciudate si periculoase aventuri, Rose avea sa faca asa cum voia ea. Uneori o credeam nebuna, dar stiam ca era nubna mea de cea mai buna prietena.
Mi-am imaginat cum ar fi sa mai avem legatura noastra si aproape am inceput sa rad. As fi intrebat-o de ce naiba ma tarase si pe mine in porcaria asta. Ea ii spuse ceva lui DImitri si el o imbratisa. Stiam ce ar fi raspuns Rose, si stiam si ca avea dreptate.
Avea sa fie bine... desi eram o afurisita de regina."

Ok, sper ca v-a placut si promit sa nu mai fiu asa lenesa. S-a mai racorit pe-aici si am sa postez mai deees :))
P.S. DIn cauza lui Rose de pe Addicted to books am terminat American Horror Story in trei zile... acum astept sezonul doi si vreau si eu un scheletut de-ala dragut... :)
Reacții:

6 comentarii:

  1. Heii, cum e American Horror Story? Vreau si eu sa il incep...dar o s-o fac noaptea >:). Merita serialul?

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu seamana cu povestile clasice cu fantome. E putin sinistru si scary, dar eu spun ca merita... desi sa nu te uiti daca esti sungura... nu cred c-o sa mai poti dormi... :)
      Si sunt niste faze cam... hmm, explicite, daca intelegi la ce ma refer, dar e foarte fain serialul :D

      Ștergere
  2. super....mi-a placut sa citesc si din perspectiva lui rose;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Si mie :o3
      P.S. Ai terminat Sovaire? Cum ti s-a parut?

      Ștergere