marți, 7 august 2012

Book Lovers Challenge 2

2.Povestește-ne ceva despre prima ta recenzie: la ce carte a fost făcută, dacă ți-a fost greu să o scrii și de ce, dacă erai curios/curioasă sau emoționat/ă de părerea cititorilor blogului tău. 

Ah, da. Prima mea recenzie a fost una atat de scurta cam ca un rezumat si ma uit in urma si zic: Vai, ce putin scriam :)) A fost facuta la al 4-lea volum din seria Casa Noptii: Tentatia.
O puteti gasi AICI. Este ceva atat de banal ca nu ma mir ca n-am prea avut comentarii in primul...an :D ma uit inapoi si vad cat de mult am evoluat. Spre deosebire de prima mea recenzie care a primit 0 comentarii recenziile mele de acum (noroc pe mine) au mai multe comentarii (nu foarte multe, e drept, da nu ma plang) Ok, deviez de la subiect.
Da eram emotionata sa vad daca lumea avea sa comenteze si sa-mi spuna la ce trebuie sa mai lucrez si alte chestii de genul acesta, insa mi s-a cam dezumflat balonasul cand am vazut ca nu este nicio reactie :o3
Nu mi-a fost prea greu sa o scriu, cred ca pentru ca nu m-am straduit asa de tare, insa acum imi este uneori dificil sa fac recenzii la unele carti, poate pentru ca nu stiu exact cum sa redau sentimentele mele legate de carte, sau reactiile mele la anumite parti ale romanului, insa ma straduiesc mult si am de gand sa filmez de-acum (ca tot am aparat care filmeaza HD) un fel de Book Club in care sa va vorbesc despre carti (bine, asta daca vreti si voi, ca daca nu nu prea are sens). Ok, in concluzie, prima mea recenzie nu a fost ceva prea mare, dar a fost un inceput :)
Reacții:

2 comentarii:

  1. Si pe mine ma bate gandul sa ma apuc de vlogging. Numai ca trebuie sa ma multumesc cu camera de la laptop :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haa, vezi, mintile luminate gandesc la fel :D

      Ștergere