marți, 7 august 2012

Book Lovers Challenge 3

3.Cu care personaj din cărțile citite te asemeni cel mai mult (aveți calități, defecte comune, același mod de a acționa în unele situații etc.) ? Dacă nu ai găsit doar un personaj, poți face un mix de 2-3 și să ne spui ce ai asemănător de la fiecare.

Ahaaa, stiu eu ca voi vreti sa stiti daca sunt vampira. Nu, nu sunt, sunt varcolaca :)) Glumesc, glumesc (sau nu...?!)
Pai una dintre calitatile mele, care imi da batai de cap tot timpul e faptul ca nu pot fi fericita pana nu e toata lumea fericita. Am o chestie, un pitic pe creier care nu ma lasa sa respir linistita daca nu e lumea fericita. Uneori ma sacrific pentru ca ceilalti sa se simta bine si asta nu-mi prea prinde bine. Aici consider ca seaman putin cu Tessa din Ingerul mecanic.
La looks seaman cu Rose din AV (nu, nu arat beton si chestii). Am ochii caprui inchisi si toti imi spun ca-s negrii si ma dispera chestia asta. Parul meu e saten foarte inchis (da, si pe acesta toti il cred negru si da, si asta ma enerveaza).
Sunt ca Dru intr-un fel, impulsiva si gata sa impuste, apoi sa stea la disutii.
Si Am o problema cu furia. Ma enervez foarte rapid si cand ceva nu-mi iese fac cu nervii. Nu prea accept alte pareri si asta nu e tocmai bine.
A, da, sunt indragostita de muzica. Nu pot trai fara ea, de aceea ma aseaman cu Meghan din seria Iron Fey care si-a pus iPod-ul in calatoria ei in tinutul zanelor. Asa fato!
SI mai este Max din Maximum Ride. Neaparat ma aseaman cu Max. Sarcasmul ei e cam ca al mei si si eu fac porcarii pe care stiu de la inceput ca o sa le regret.
In concluzie: Tessa Gray, Rose Hathaway, Drun Anderson, Meghan Chase si Max Ride. Sunt mai mult de trei... hihi :))

A, da, NEATAAAAA!!! >:D<
Reacții:

2 comentarii:

  1. "nu, nu arat beton si chestii" :)) ce tare a fost asta!
    Neata soareee! :* Dragut articol.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere