joi, 9 august 2012

Book Lovers Challenge 4

4.Care sunt personajele tale supranaturale preferate (vampiri, vrăjitoare, zâne etc) și de ce?

Acum un an as fi scris dhampirii (as in AV) deoarece eram obsedata pana peste cap de Rose si DImitri, acum 10 luni as fi spus probabil moroi, deoarece aveam eu o chestie cu Christian Ozera (si inca o am) plus ca ar fi genial sa poti controla elementele (nu si spiritul, biata Liss). Asaaa, acum sase luni as fi zis clar ingerii/nefilimii (din cauza lui Jace si a lui Patch)... acuma am sa va spun altceva si probabil are sa va surprinda, deoarece nu v-ati fi asteptat la asta. So, craturile mele preferate sunt (tobele va rog....) zanele.
Da, zanele. Ati citit bine. Chiar m-am indragosttit de aceste creaturi. Sunt fascinante si pline de legende, si nu, nu despre ele corbesc
Eu vorbesc despre acele zane care traiesc din visele si sperantele noastre si care isi folosesc magia (glamourul) cu ajutorul emotiilor dimprejur. Si da, asta are legatura cu seria Iron Fey. AM descoperit in acea carte ca zanele pot fi crude si fara inima (ca daca spuneam fara suflet era cam logic... pentru ca ele nu au... fuflet :))) ) dar am descoperit ca o anumita fee; un anumit Printisor poate sa sfideze legile ilogicii si sa faca imposibilul pentru dragostea lui. SI ca pisicile sunt cam afurisite de felul lor.. hihi
Mdeaaa... cam atat, scuze pentru scurtime (exista cuvantul asta? Oh well, whatever, nevermind) Sper ca nu sunteti prea dezamagiti ca nu-mi plac vampirii,:))
Reacții:

3 comentarii:

  1. O ador pe Meghan! Am citit deja 3 capitole (deh, "e grele" cu ebook-ul) pana m-a lasat bateria la telefon :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ieieiei... ok, nu mai sar in sus. Ma bucur ca-ti place. Si eu pe telefon am citit ceva din carte :D

      Ștergere
  2. Mie-mi plac vrajitoarele. Au puteri magice, sunt smechere, zboara pe matura, fac incantatii cand e luna plina. Vrajitoarele-s misto tare :)

    RăspundețiȘtergere