vineri, 10 august 2012

Book Lovers Challenge 5

5.Copiază un citat care te-a impresionat și comentează-l. Scrie părerea ta despre el, ce îți inspiră, de ce l-ai ales.


"Asadar, cum faceti voi - oriunde va aflati? Ascultati, va rog, traiti clipa, oricat de ingrijorati ati putea fi pentru ceea ce urmeaza. E creierul vostru, e viata voastra, e atitudinea voastra... Iesiti in lume si umpleti-va cu privelisti, sunete si idei care sunt mai mari decat voi  Stim cu totii din istorie - ca sa nu mai vorbim de realitatea prezenta - ce se poate intampla daca tacem din gura si facem ceea ce ni se spune sa facem."

Acest citat este din Vrajitor si vrajitoare de James Patterson si l-am ales deoarece mi se pare un sfat bun. Suna foarte banal, corect. Asa ziceam si eu, insa acest citat m-a inspirat mult si m-a facut sa-mi dau seama ca intru in clasa a noua, am 15 ani si pot fi cine vreau eu sa fiu. Pot sa imi fac prieteni noi si sa traiesc fiecare clipa, pot sa rad sau sa plang si sa ma prostesc in excursii cu prietenii si chiar daca o sa intram in bucluc o sa o facem impreuna si asta conteaza. Prietenia.
Desi cartile lui James Patterson sunt de obicei haioase au aceste citate care iti dau de gandit si acesta este printre preferatele mele deoarece realizez ca nu trebuie sa-mi fie frica sa fiu cine vreau sa fiu. Ca pot sa fac si eu glume amuzante in clasa cum mi-am dorit intotdeauna si ca pot sa fac misto si de colegele fitoase. Ii multumesc deci lui J.P. si lui Wisty pentru ca mi-au facut ziua mai frumoasa si mi-au dat sperante si vise.
Reacții:

3 comentarii: