sâmbătă, 11 august 2012

Book Lovers Challenge 6

6.Dacă ți-ai dori într-o zi să scrii o carte, care ar fi subiectul ei, și ce imagine ai dori să fie folosită pentru copertă? Arată-ne imaginea.

Ta daaaam!
Ok, cum multa lume stie ca scriu doua povesti pe Wattpad, si daca nu, ati aflat acum, iata ceea ce poate stiti poate nu. Asta este una dintre ideile mele briliante (kidding). Cartea se numeste (loogiiic) AngelBreath si este despre.... ingeri. Nu va asteptati la asta, nu-i asa :))
Okok, termin cu gluma si trec la rezumat:
Azria este un inger zapacit care a devenit Pazitoarea unei muritoare pe nume Cat Winters. Cele doua fete incep clasa a 12, Azria dandu-se drept verisoara lui Cat si cand un eveniment ciudat care implica varcolaci si altele are loc chiar in prima lor noapte de senioare, fetele isi dau seama ca asta va fi un an plin. O excursie la schi si un strain intunecat din trecutul Azriei complica lucrurile, iar ea nu stie in cine merita sa-si puna increderea. Povestea este una plina de umor, cu multe rastrunari de situatie si cu o fantoma prea sarcastica pe post de prieten...
In concluzie, nu prea am idee unde se indreapta povestea, insa ador ideea si sunt determinata sa nu ma las :)
Uite niste citate:

"Cat: În sfârşit, a oftat.Ai crede că îngerii sunt mai ordonaţi.
Azria: Mă gândeam să-ţi cumpăr un cerber de ziua ta, am spus. Ce zici?"

"Profesorul îmi aruncă o privire mortală, apoi întinse mâna. Dintr-un impuls necaracteristic unui înger, i-am strâns-o. "

"Mama lui Cat: Catherine Molly Winters, treci aici! Acum!
Cat: Aoleu, mama şi-a amintit tot numele meu. E de rău. La naiba! bodogăni Cat în timp ce ieşea din camera."

"Dez: Euu sunt fantoma fantomei lui Dez, se prosti el, aşezându-se pe pat lângă mine. Ochii lui erau adânci si negrii, ca o noapte nesfârşită...una fără vise, fără amintiri...
Azria: Euu o să te pleznesc dacă nu teermiiinii! i-am răspuns, luând o pernă şi azvârlind-o în el. Ar fi fost beton să fi zburat prin el, dar, până la urmă nu eu un film SF, e realitatea (da, cat de ciudată poate fii ea)."

"Christian: Bucuroasă că mă vezi?
Azria: Da, ca pe teza de la mate, am îngânat în surdină. Ce faci aici?
Christian: Am venit să te văd, ce, nu-mi e permis?
Azria: Şi dacă nu ţi-ar fi, te-ar opri asta?
   Faţa lui frumoasă căpătă un aer arogant o dată cu rânjetul lui. Inima mea tot razna era. I-am înfruntat privirea verde.
Christian: Nu, ştii bine."

Ok, cam atat am pentru voi, ca resutl e secreeet! Sii, va las cu un melodie super tare:
Reacții:

4 comentarii:

  1. Ah, citisem mai demult primul capitol, când l-ai postat pe blog, şi mi-a placut la nebunie <3 Succes în continuare :*
    Şi dacă nu postezi mai repede continuările poveştilor de pe wattpad, te mănânc, să ştii. :-w
    Mersi mult pentru Jace's song, e briliant :))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Okok, o sa le postez, numa sa-mi vina afurisita de inspiratie :)
      Si ma bucur ca iti place... :D
      Si..., ok, nu stiu ce sa spun despre cantecul acela ca numa imi vine sa rad :))

      Ștergere