luni, 13 august 2012

Book Lovers Challenge 7

7. În lumea cărei cărți ai dori să trăiești pentru o scurtă perioadă de timp și  de ce?

Cel mai probabil as alege lumea seriei Instrumente mortale, deoarece este in timpul nostru si nu ar fi o schimbare atat de mare. as alege lumea lui Clary deoarece mi se pare minunat cum Cassandra Clare a imaginat o astfel de lume necunoscuta mundanilor, insa atat de frumoasa si plina de magie. Mi-as dori sa fiu si eu una dintre vanatorii de umbre, sa am o stela... ar fi minunat. oricum ma desenez pe maini la scoala, chiar si colegii ma roaga sa le fac desene pa maini si sa fac asta si sa si primesc puteri mai mari... ar fi un vis devenit realitate.O, si mai sunt si pumnalele de seraf... cat de genial poate fi asta. Mi se par minunate si sa caftesti demonii cu ele... demential... Si mai e si bonusul ca daca traiesti in Institut poti sa te bucuri de compania lui Jace.... ce mai, fericire absoluta.
Okei, a fost cam scurt si nu asa frumos, insa azi mi-am pierdut inspiratia... am sa o caut si mai vorbim noi maine...
Reacții:

3 comentarii:

  1. Ce dragut e raspunsul tau, chiar daca e scurt:).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. CONCURS.PREMIU:CELE 4 VOLUME ASHLEYS http://anotherbooksworld.wordpress.com/2012/08/12/concurs-ashleys/

    RăspundețiȘtergere