marți, 14 august 2012

Book Lovers Challenge 8

8.Prezintă-ne cartea ta preferată din copilărie și spune-ne de ce te-a impresionat așa mult. Dacă mai ai cartea, arată-ne o poză cu ea :).

Hmm, cred ca nu o sa fiti surprinsi cand o sa va spun ca preferata mea e Harry Potter! Inca imi amintesc ce entuziasmata eram cand harry avea sa fie sortat. Stia, desigur ca avea sa fie un Cercetas, insa a fost atat de palpitant si misterios si ingenios. Jobenul magic este unul dintre multele lucruri originale pe care le iubesc la cartea asta. Mai este castelul in sine. Ar fi demential sa traiesti intr-un castel. Gandeste-te cate chestii ai putea descoperi. Ar fi minunat. 
Acum vine partea pe care chiar vreao sa o experimentez: Vajthat.... cat de genial poate fi acest joc. Mai tare ca oricare dintre jocurile noastre. Si e pe o coada de matura... 0_0 Awesome! Mi-ar placea la nebunie sa am si eu o coada de matura... una care sa zboare... ar fi minunat... 
O, mai sunt si animalele magice: dragoni, inorogi, pitici, hipogrifi... Ah, hipogrifii. Buckbeak e asa un scumpic. I-a tras una lui Reacredinta cand l-a numit "creatura mizerabila" sau asa ceva. Eu eram in culmea fericirii. In sfarsit ii da cineva o lectie nesimtitului... si e pe jumatate pasare :D
Eternele lupte contra raului, Harry versus Cap-de-Mort... hmm, povestea lui Cap-de-Mort a fost si ea una trista... si, ca sa incepem cu povestile triste, povestea lui Plesneala a fost heartbreaking... am plans si la carte si la film. Nu cred ca mai pot citi HP urandu-l pe Plesneala ca acea prima oara. A fost ceva unic. Acum imi e mila de el si il admir.... ciudat, corect... stiu.
E mai degraba seria mea preferata, nu cartea. Momentan o citeste o prietena, asa ca nu prea am cum s-o pozez, dar arata minunat :) desi e cam veche, dar cui ii pasa?
Reacții:

7 comentarii:

  1. Coretc, cui ii pasa? :)) Si eu sunt o fana infocata a lui HP asa ca te inteleg perfect <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi grozav sa mergem la Hogwarts... am visat la asta de multe ori :D si cred ca as pica la Astropufi, asa am eu un feeling :))

      Ștergere
  2. si eu iubesc seria<3 mi-ar placea sa traiesc acolo...si din pacate si eu l-am cam urat pe Snape...shame on me!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce tareee! <3 Din pacate eu nu am citit seria, dar nici nu crd ca o sa o incep prea curand. Deocamdata am alte planuri:).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  4. [link]
    va astept in numar cat mai mare la primul meu concurs cu carti ebook precum jocuriile foamei si multe altele

    RăspundețiȘtergere
  5. va astept in numar cat mai mare la primul meu concurs cu carti ebook precum jocuriile foamei si multe altele http://quietreadin.blogspot.ro/2012/08/primul-meu-concurs.html scz asta e linkul corect

    RăspundețiȘtergere