miercuri, 15 august 2012

Book Lovers Challenge 9

9.Poți să intrii în corpul unui personaj pentru două zile. Ce ai face în această perioadă, ce el/ea nu a făcut? Ce greșeală i-ai corecta și de ce? Ce schimbare ai face în viața ei/lui?

Ok, pesntru cei care nu au citit Printul mecanic, va rog nu cititi asta, deoarece nu vreau sa spoileresc surpriza pentru voi. Serios!
As alege sa intru in corpul Tessei si este o schimbare uriasa pe care as face-o! Nu i-as ascunde lui Jem sentimentele mele (ale ei?!) pentru Will. Oricat de mult Tess il iubeste pe Jem, stiu ca sufera grozav pentru ca nu poate sa fie cu Will si eu, in locul ei n-as fi spus da doar pentru ca jem este bolnav si trist. Sa fi cu cineva doar din cauza asta si nu pentru ca il iubesti este crud pentru el si pentru tine, asa ca, da, i-as fi spus lui Jem ce cred despre Will si i-as fi explicat ca, oricat de mult l-as iubi, nu vreau sa-l insel in ultimele sale momente de viata si sa traiesc alaturi de el desi stiu ca inima mea ii va apartine mereu lui Will m-ar omori. Ar fi insuportabil si m-as simti rau ca nu-i sunt loiala lui Jem cu toata inima.
Sper ca cei din team Jem sa nu se supere, eu il ador pe Jem si nu pot alege intre el si Will, insa cred ca Tessa s-ar potrivi minunat cu Will.
Ah, iar imi vine sa plang...
Reacții:

4 comentarii:

  1. Nu am citit Printul Mecanic, asa ca adio postare:(. Oricum sunt sigura ca ai scris foarte dragut.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai sa spunem ca... as fi ales altceva decat Tessa, in materie de romantism... sper ca am fost destul de criptica... imi pare rau ca nu poti citi :o3

      Ștergere
  2. Sincer, nu cred ca Tessa i-a spus lui jem "da" din mila. Adica, ea chiar ii iubeste pe amandoi, desi dupa parerea mea se potriveste mai bine cu Will. Se completeaza unul pe celalalt perfect <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dar nu cred ca, daca Jem ar fi fost bine sanatos i-ar fi spus "da". cred ca i-ar fi spus despre Will.

      Ștergere