miercuri, 15 august 2012

Despre rubrici...

Ok, ma gandeam sa clarific aceasta problema ca sa stie toti despre rubrici.
!. Cantec de seara:
In aceasta rubrica, in jurul orei opt voi posta din cand in cand cate un cantec care sa reprezinte un anumit personaj, o anumita scena sau orice legat de unele dintre carti.

2. Who would you choose:
Este o rubrica mai ales dedicata fetelor si in ea prezint unul dintre numeroasele triunghiuri amoroase din diferite serii si-mi spun parerea despre fiecare si despre care x sau y cred eu ca ar trebui sa ramana cu eroina.

3. From other countries:
Logi, prezint carti in engleza care inca nu au aparut la noi si care mi se par frumoase si demne de mentionat.

4. Copert din lumea intreaga:
Este in prim plan o coperta frumoasa... stiu, cam superficial, dar stiu ca si voua va plac mult copertele.

5. Din trecut:
Chestii din copilaria mea pe care mi le amintesc cu drag.

Cam atat. Peste vara nu am prea postat din rubricile acestea, insa am sa revin in forta acum ca incepe sa se topeasca si caldura si incepe.... o, stiti voi la ce ma refer :)
Reacții:

2 comentarii: