joi, 2 august 2012

Character review: Jem Carstairs



Jem Jem Jem. Nici nu stiu de unde sa incep... este unul dintre cele mai complexe personaje despre care am citit. Are un trecut plin de intorsatrui si neczuri si ceea ce e cel mai uimitor la el este ca infrunta lumea cu zambetul pe buze si nu e suparat aproape niciodata. Sincer, eu il admir pe James asta. E asa de bun si de sincer si mi se rupe afurisita de inima pentru el. Nu pot sa cred ca Tessa trebuie sa aleaga intre el si Will.
Singura autoare care ma poate face sa iubesc la fel de mult 2 personaje. Nu pot decide in ce Team sunt. E ca acel citat:
"Inca nu i-ati frant inima, nu-i asa?
 - Nu, zise Tessa. Mi-am frant-o pe a mea in doua, isi zise. Nu i-am frant-o deloc."
Sunt mandra sa spun ca am izbucnit in plans la acea faza. Tessa draga, te las pe tine sa alegi, ca eu nu pot.
Ok, reintorcandu-ne la Jem al nostru, el are trasaturi asiatice si a venit la Institutul din Londra de la cel din Beijing. El si "domnul Herondale" sunt, ca si Jace si Alec, parabatai si impartasesc o conexiune unica. Desi sunt cei mai buni prieteni, Will si Jem iubesc acceas fata. O admir pe Cassie pentru ca nu a facut o chestie cu vai, ei o iubesc si isi distrug prietetnia pentru ea. Nu. Will si Jem au o legatura mult mai puternica decat majoritatea prietenilor, si nu numai deoarece sunt parabatai. Jem este sigurul care il poate vedea pe adevaratul Will. Jem e ca o lumina ce le insufla speranta tuturor, desi povestea lui e asa de tragica. 
In primul volum Jem era... pai sa spunem ca era dragut si acolo, prietenul bun care zambeste dulce si pe care vrei sa-l imbratisezi. Apoi vine volumul 2 si eu sunt spulberata. efectiv sunt spulberata. Cassandra Clare m-a facut sa stau pe podea si sa ma holbez la carte ca o obsedata. Imi era frica sa citesc. era atat de fumos si nu voiam sa se termine :3
Ca sa nu uit, Jem este muzician (ca iubitul meu Jace pe care il ador <3). Si este amuzant ca si el si Jace isi striga parabatai-ul si defapt fetele sunt cele care le raspund. Ca sa ma intelegeti, in prima noapte la institut, Tessa aude cantecul lui Jem si merge pana in camera lui si Jem intreaba: "Will? Will, tu esti" si in Orasul Oaselor, Jace canta la pian si Clary il priveste si el intreaba:"Alec? Tu esti?"
Nu stiu de ce am simtit nevoia sa scriu asta. Cred ca e important... oricum, desi lui Jem nu prea-i place sa citeasca, nu cum le place lui Will si Tessei, i-a spus Tessei ca ea il face sa vrea sa scrie poezii pentru ea. Cat de dulce e asta. Ce baiat normal din ziua de azi ar spune asemenea lucru?
Ca sa nu va las fara ceva dupa care sa visati, uite cel mai tare videoclip cu Jem gasit de mine pana acum.... si melodia se potriveste perfect:
Voi ce spuneti? Nu vi se pare ca Jem seamana putin cu Alec? Nu vi se pare ca seria "Dispozitive Infernale" are o  legatura cruciala cu "Instrumente Mortale"? Astept comentarile voastre, precum si opiniile despre James :) 
Reacții:

Un comentariu:

  1. CONCURS 600 DE E-BOOK-URI +O CARTE http://anotherbooksworld.wordpress.com/2012/08/03/mega-concurspremiulpeste-600-de-e-book-uri/

    RăspundețiȘtergere