sâmbătă, 25 august 2012

M-am intooors.... si mor de cald

Vai cald ii aici, la oras.... :) Buna! M-am intors! Si am citit Iron Knight si pot sa spun ca Jace si-a gasit competitie serioasa, Ash mi-a frant inima in Iron Knight insa finalul a fost demential si o sa revin eu azi-maine cu o recenzie. Am facut poze, trebuie doar sa le incarc pe calculator... dar imi e atat de leneee :))
Am inceput sa ma uit si eu la American Horror Story.... am doua cuvinte: foarte sinistru :)
Incerc sa termin si "A 16-a Luna", dar nu prea am succes... unele evenimente sunt asa ciudate si nu prea au sens, dar ma roog, am sa o termin eu.... :D
Toata lumea ma innebuneste cu Lana Del Rey... sincer, imi place si mie, dar nu asa gen: "O, Doamne o adooor". 
Ceva ciudat, sunt obsedata de piesa lui Pink - Blow me (One Last Kiss). De ce? Trompi stie... anyway...
Voiam sa va arat ceva... mirifiiiic. So You Think You Can Dance este un show american in care 20 de tineri, fiecare avand un gen anume la cae se pricepe, participa la o competitie unde trebuie sa danseze diferite genuri de dans dupa o saptamana de coregrafi. Acum, show-ul a ajuns la cel de-al noualea sezon. Eu si familia mea ne uitam la el de la sezonul 4 si ma gandeam sa va arat cateva din dansurile mele preferate:

Courtney si Mak in sezonul 4:

Katee si Twitch, tot sezonul 4: 
Lauren si Kent sezonul 7:
Don sezonul 8, Melanie si unul dintre All Stas=rs, Neil:
Cand a dansat Melanie dansul acela, eu eram asa fericita ca am si plans putin :) Din sezonul 9, preferata mea, care din pacate a iesit din concurs, Amelia si partenerul ei foarte amuzant, Will:
:) Ok, va las cu un Miau de rigoare :D
Reacții:

4 comentarii:

  1. Eu ma mai ut la So You Think You Can Dance online, este difuzat si la televizor?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu sigur, cred ca pe AXN este sezonul 6 si la fel si pe Animax, dar ma uit si eu online :)

      Ștergere
  2. Offtopic!
    Buna ziua, am bucuria si placerea sa va anunt ca blogul dumneavoastra a fost premiat de catre MWB, in cadrul editiei Premiilor MWB, luna august 2012!
    Blogul dumneavoastra a fost recomandat de catre un autor MWB, pentru valoarea, pasiunea, imaginatia, creativitatea, originalitatea si talentul de care ati dat dovada prin scrierile publicate!
    Gasiti mai multe detalii pe urmatoarea pagina:
    http://www.mostwantedblog.org/2012/08/26/premiile-mwb-august-2012/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Ma bucur ca imi apreciati munca... nu ma asteptam la asa ceva... Mersi :D

      Ștergere