luni, 27 august 2012

Palavrageala de luni

Nu stiam ce sa fac si m-am gandit sa va dau o idee, ca tot incepe scoala. Din doua in doua saptamani, lunea sa postam fiecare (cine se baga) despre intamplarile haioase de la ore, despre colegi, sa punem orarul, sa spunem cat de mult ii ïubim" pe profesorii nostri.... ca un fel de jurnal. Ce spuneti? Mi imi place ideea si din 11 am sa incep sa postez, ma gandeam sa va anunt si pe voi si cine vrea sa posteze.... :)
Cine e cu moi? P.S. Am sa fac si ceva sigla...sau daca vreti sunt deschisa la sugestii, numai ca acum sunt pe laptopul fratelui meu si nu am Photoshop-ul nici pozele.
Oricum, ideea ramane! Va bagati?
Reacții:

20 de comentarii:

  1. Uuuu imi place mult ideea,mai ales ca eu intru acum la liceu.O să am multe de povestit.Chiar am să mă gândesc la propunerea ta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. hehehe!nu mai sunt boboc;;) acum am trecut clasa a zecea...chiar imi place mult ideea...si trebuie sa postam fiecare pe blogul lui???eu as vrea sa particip;;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai cam asta ar fi ideea, sa postati fiecare pe blogul lui si sa raspanditi asa si vestea ca sa participe cat mai multi! Ma bucur ca iti place ideea :)

      Ștergere
  3. Si tu tot boboaca? Macar nu sunt singura ;;). Deci imi place ideea si eu ma bag! Cand se intoarce Criss o sa vorbesc si cu ea, dar sunt sigura ca va fi de acord. Asteptam mai multe detalii:).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ok, ma bucur a va place ideea. Am sa postez eu prima luni, cand incepe scoala, despre prima zi si asa si daca vreti scrieti si voi, sau pot sa va dau un mail cu mai multe detalii. Nu prea am o idee fixa, insa ma gandeam sa fie ca un fel de jurnal de scoala. De exemplu sa spunem ca azi mi-am cunoscut colegii...bla bla bla, nu stiu care a facut o gluma si toti am ras, profesoara de mate urla la noi si e sinistra, chestii de genul acesta. Plus ca pentru noi bobocii e mai bine, caci ne putem spune experientele de la afurisitul ala de bal pentru care trebuie sa cautam alte rochii :))
      A, ce comentariu kilometric am facut.
      P.S. Daca va vin si alte idei, eu sunt deschisa la sugestii.
      P.P.S.: Am putea sa ne facem o poza la caiet, mai ales ca al meu de obicei este plin de desene si prostii :D

      Ștergere
    2. Păi în primul rând cred că ar fi bine ca rubrica să aibă un nume :). Şii...nu ştiu, în prima zi ar fi drăguţ să posteze toate blogurile participante, iar apoi fiecare să poată posta oricând(sau dacă e neapărat să fie perioada maximă de 2-3 săptămâni între postări).
      Ce zici?:)

      Dee.

      Ștergere
    3. Pai "Palavrageala de luni" era ideea mea :) pentru titlu. Si nu e neaparat, doar ca ma gandeam sa nu postam in fiecare saptamana, caci asa ne-am plictisi, dar e ok si asa, imi place :D

      Ștergere
  4. Ce de boboci pe blogul asta :)) Si eu cand am intrat la liceu aveam mood-ul "freaking out", dar pe parcurs m-am calmat. E o idee interesanta, numai ca nu prea o sa fiu activa pe blog anul asta (deh, Bac-ul bate la usa) si nu stiu cat de des voi posta. Dar cand voi putea, voi scrie niste chestiute de la scoala. Deci sunt semi-participanta la ideea ta :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. UUf, Bacu asta :| Ei, macar semi! :) e bine. Cu cat mai multi cu-atat mai binee :D

      Ștergere
    2. Asta am zis si eu :)) :*

      Ștergere
  5. O sa incerc sa particip, doar ca blogul meu nu e prea urmarit:|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai nici al meu nu era :) daca iti place ceea ce faci continua, asta e sfatul meu. O sa ajungi si tu undeva, poate mai devreme, poate mai tarziu, dar daca te straduiesti e sigur :)

      Ștergere
  6. foarte buna ideea....iar faza cu sigla ar trebui facuta...o propunere daca nu va place nu dati in mine:)):)) la fiecare postare ar trebui pusa sigla ca sa fim "recunoscuti" ce ziceti???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, buna idee :) o sa ma apuc de ea... candva saptamana asta sper. Oricum pana luni va fi gata :D am sa fac mai multe, sa alegeti voi :D

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Rooosee *Tipat entuziast* Mi-a fost mega-giga dor de tine >:D<
      P.S. De unde ti-ai luat scheletutu??? SI eu vreau unuu :3

      Ștergere
  8. Eu ti-am spus telefonic ca ma bag...of, de-abia astept sa fiu boboc! :) Ce o sa il mai ironizez pe profu' de geogra...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In locul tau as fi atenta! Bena... vede toot :))))

      Ștergere