joi, 16 august 2012

Plec... ultima data...sper!

Hei lume! Va rog sa nu ma crucificati, insa in acest weekend sarbatorim multe chestii in familie si de azi pana vinerea viitiare voi fi plecata la Marisel :D O sa va aduc poze, de data asta. O sa ma revansez deoarece imi duc cu mine Iron Knight, Luna albastra si a -16-a luna. Si ma intorc cu recenzii si mai multe postari. Cat despre Book Lovers Challenge o sa ma inroc si cu acele postari. As fi pus ieri provocarea cu numarul 10, insa i-am imprumutat verisoarei mele cateva carti si am sa le primesc inapoi in weekend asa ca atunci le veti vedea!
O sa-mi fie dor de voi!

Reacții:

5 comentarii:

  1. o sa ne fie dor de tine sa te ditrezi;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Miss you already :*. Te astept sa revii cu forte proaspete in blogosfera si distractie placutaaa! >:d<

    RăspundețiȘtergere
  3. Si noua de tine. Te asteptam sa revii!

    RăspundețiȘtergere