miercuri, 8 august 2012

Prostii si lmonada...

Pe caldura asta ce e mai bun decat o limonada rece cu menta? Pai, ar fi probabil volumul 4 din Instrumente mortale, dar sa lasam asta pe toamna cand Leda isi reintra in ritmul lor de publicare si noi nu ne topim la 36 de grade.
Ma gandeam sa va spun si voa cate ceva despre fostii mei colegi, sa radeti si voi.
Si incepe povestea.
Stateam in clasa, in prima banca (banca mea) si citeam fericita Nascuta la miezl noptii, dornica de o carte nu atat de heartbreaking ca si Printul mecanic. Replici amuzante, baieti frumosi si ora de dirigentie in care diriga urla la toata lumea si eu pot citi fericita. Minunat.
Colega mea, Gabriela vine si se aseaza langa mine *Si ocupa ceva loc, nu gluma) Voia sa fie prima care-si trece notele in carnet. Ma uit o clipa la ea si ma reapuc de citit.
-Ce faci, Irina?
Reactia mea:

-Numar stele. Ce, nu se vede?!?!!
Mdaa, cam asa stau lucrurile. Ma intorc la limonada mea... e buuunaa :D Sper ca v-am facut sa radeti putin :))
Reacții:

7 comentarii:

  1. =)) si eu am mai patit din astea! Cand citesc si cand am castile in urechi cea mai enervanta intrebare posibila e "ce faci?"!
    Ce m-as face eu fara limonada?:D

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In cazul asta iti trimit un pahar virtual :))
      Stii, mai sunt intrebarile de la profesori: Ce carte e aia?
      Eu cu Balul fetelor moarte in mana: A, pai nu e nimic, doar i-o imprumut unei prietene..
      Sau cu volumele din Georgina Kincaid e si mai amuzant: Ce-s aia sucubi?
      :|

      Ștergere
    2. stiu!!!intrebarile profesorilor sunt si mai si:)) vor detalii ca la final oricum sa iti spuna ca iti pierzi vremea...dar imi pierd vremea mea nu pe a lor:))

      Ștergere
  2. E amuzant sa vezi ca acelasi lucruri patesc si altii, nu numai eu :)). Si mai sunt si persoanele alea care iti cer cartea sa citeasca ce scrie pe spate si incep sa spuna: "Vaaai, dar eu citesc numai literatura clasica, nu prostii din astea de fantasy, paranormal sau YA" sau "Wow, cat ai citit. Tu nu faci altceva decat sa citesti toata ziua?" =))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sau mai sunt alea cu: Da tu cate carti ti-ai cumparat? Eu: zic un numar, ca nu le stiu pe toate.. marog, EI: Si le-ai citit pe toate? Nooo, le-am luat uma sa le pun in biblioteca. :))

      Ștergere
    2. Da, exact, si sa urmaresc sa vad cum se aseaza praful pe ele zi de zi =))

      Ștergere