marți, 14 august 2012

Red Red Red!!!

Ok, am neaparat nevoie de cineva cu care sa-mi impartasesc fericirea si ma gandeam sa va zic voua... desi nu prea va intereseaza pe voi.... dar pot spre, right?
Ok, chestia despre care vorbesc este noul albuym al lui Taylor, RED.... Ahhh, sunt asa entuziasmata!!! Albumul iese pe data de 22 octombrie si va contine 16 melodii. Titlul albumului este RED deoarece majoritatea melodiilor sunt despre niste emotii puternice legate de iubire si, conform lui Taylor ea asemuieste toate aceste emotii cu culoarea rosie, deci de-aici si titlul.
Primul single de pe noul album se numeste "We Are Never Ever Getting Back Together" si este pentru "dragutul de fost" al lui Taylor. Personal eu spun ca melodia este ok, insa cam pop si sper ca e doar o exceptie ca sa atraga publicul si sper ca restul va fi ca celelalte albume pe care eu le ador si care imi plac asa de mult.

Uite melodia... WARNING: S-ar putea sa va intre in cap, asa ca nu recomand ascultarea continua... eu am patit-o
Reacții:

2 comentarii:

  1. Wow, wow, wow!! Se pare ca esti o fana inraita a lui Taylor. Ce-i drept, si merita - este o persoana demna de admirat din toate punctele de vedere:).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ma bucur ca si tu crezi asa :) Astept albumul de doi ani si ma bucur foarte mult ca iese. Si muzica ei mi se pare foarte inspirata.... abia astept sa fie prima zi de liceu, sa pot asculta Fifteen. e melodia perfecta care descrie clasa a noua... asa cred eu, sper sa fie asa :3

      Ștergere