duminică, 5 august 2012

Siii m-am intors!

Stiu stiu stiu ca nu v-am anuntat ca plec si-mi pare nespus de rau, dar a fost o surpriza si pentru mine si nu ma asteptam sa va las iar asa de repede :( Oricum, acum m-am intors si sunt gata de actiune. Voi posta prima parte din Book Lovers Challenge azi si o sa incerc sa recuperez si eu pe-aici. 
Am vazut ca nu prea au fost reactii la saptamana noastra infernala :( Nu ma asteptam sa fie chiar asa de nasol. Dar era logic. Cam toti sunteti plecati in vacanta asa ca o vom lasa mai moale si ne vom intoarce cu saptamanile noastre cand va incepe scoala probabil. Va anuntam noi.
Intre timp ma declar obsedata de seria Iron Fey si pot spune ca Julie Kagawa este una dintre autoarele mele preferate. O sa postez curand si recenzia volumului 3 Iron Queen, apoi ma apuc de ultimul (ah, de ce trebuia sa se termine?) volum, Iron Knight.
Asaaa, voi ce mai faceti, cum e in vacanta? Ce mai cititi, ce muzica ascultati... eu tot nu scap de melodiile lui Alexz Johnson. Daca vreti un serial amuzant si dragut sa va uitati la Instant Star, ca e plin de muzica si chestii haioase. Ok, eu ma apuc de Challenge, va mai las si ma intorc! Bye :)
Reacții:

10 comentarii:

  1. Nu stiu de ce, vreau sa inceapa scoala. Imi vine sa-mi dau palme din cauza asta. Pur si simplu, n-am ce face si am mai mult de lucru acum decat intr-o zi de curs.
    Arunc acum o privire pe Instant Star :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine, uite link, sa nu te mai stresezi, da e fara subtitrare: http://watchseries.eu/serie/instant_star
      Stiu cum e, si eu numai stau si mananc cremes. Nici sa citesc nu-mi vine :(

      Ștergere
  2. Ce ma bucur ca ai revenit in blogosfera! Sper ca ti-a placut in mini-vacanta si te-ai relaxat. Astept cu nerabdare recenzia la IF3 :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am apucat deja de scris, dar e asa de epica asa ca mi-e putin greu :D M-am distrat si am si poze :) o sa vi le arat si voua azi in ceva vreme :)

      Ștergere
    2. Uhuu, abia astept ;D. Si sorry pentru dublu comentariu. Cred ca netul meu are o problema :))

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. http://anotherbooksworld.wordpress.com/2012/08/03/mega-concurspremiulpeste-600-de-e-book-uri/

    RăspundețiȘtergere