marți, 4 septembrie 2012

Back si End of Summer contest

Hey, you! I'm back de la Bucuresti. Prima impresie: ahh, bine :|. A doua: Mult prea multe masini! A treia: Hei, uite! Arcul de triumf... stai, nu pot sa-mi fac poza sub el? Ce nasoool!

Uite! Biblioteca nationalaaa!!!



Metroul :)

Siiee, eu si verisoara mea cu girafa de la Antipa!!! Care, btw a fost minunat. Decoruk, exponatele, absolut superb (si taximetristul care ne-a dus nu stia unde e muzeul :)) )

Sii... viitorul Romaniei :)


Lasand viitorul la o parte, scoala incepe doar in 17...ok, tot cu viitorul e, da na! Happy Dance! Am gasit o tipa pe DeviantArt care deseneaza arturi cu Instrumente mortale si Dispozitive infernale si Artificii Intunecate. Eu va recomand sa le vedeti, sunt minunate!
And the big surprise...un concurs de sfarsit de vara, ca sa va indulceasca inceputul de an... s-s-ss...of, scolar, na, am spus-o!
Am de dat 3 carti in format electronic in engleza! (bugetu-i mic, n-avem bani de teleportari si de-astea - RObotzi)
Am sa va ofeerrr:
1. Storm Born (Dark Swan 1) - Richelle Mead
2. My SOul To Take (Soul Screamers 1) - Rachel Vincent
3. Halo (Halo 1) - Alexandra Adornetto
Completati raffle-ul de mai jos si sa fie cu noroc :)
a Rafflecopter giveaway
Reacții:

9 comentarii:

  1. din pacate am toate cartiile asa ca le las poate le castiga altcineva. Sper ca ti-a placut la Bucuresti. Din cate am vazut ai pozat exact locurile pe unde ratacesc mereu. bravo frumos concurs

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mi-a placut mult, desi nu cred ca as reusi sa rezist prea mult si probabil as ajunge calcata de metrou (Ok, asta e o gluma cam sinistra :)) ) Dar nu am apucat sa merg in Herastrau :(

      Ștergere
  2. Frumoase poze :*. Nici eu n-am vazut Herastraul, dar niciodata nu e prea tarziu. Sper sa ajung la Gaudeamus sau la Bookfest in viitorul apropiat :3.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi frumos sa vina Bookfestul si prin alte orase, dar asta e, si eu sper sa ajung pe-acolo

      Ștergere
  3. Multumim pentru concurs!!!
    e-mail: zipysmadness@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu poti sta sub Arcul de Triumf? N-ai idee cat ma revolta asta :)) Super pozele <33 M-am inscris si eu la concurs, dar la cerinta cu cartea pe care vreau sa o castig, am dat ENTER inainte sa vad ca trebuia sa scriu si de ce :)) Paai, mi-ar placea Halo pentru ca ador cartile cu ingeri si ar trebui sa fii un sadic afurisit ca sa nu te indragostesti de coperta <3
    mail: rose.dark226@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa-i! LA naiba cu tine, trafic si lege, eu vreau poza sub arc si basta :D Ma bucur ca te-ai inscris, Rose :)

    RăspundețiȘtergere