marți, 11 septembrie 2012

Book Lovers Challenge 13

13.O mașină a timpului te va transporta peste 5 minute într-un viitor distopic. În viitorul cărei cărți distopice ai alege să fii trimis și de ce? Ține cont că vei rămâne o scurtă vreme acolo, și trebuie să supraviețuiești. 

Daca n-ar fi problema supravietuirii, as alege "Divergent" cu ochii inchisi, dar, cum trebuie sa ies vie de-acolo, am sa aleg lumea creata de Scott Westerfeld in romanul "Uratii". Mi-a placut extrem de mult aceasta lume noua, unde toata lumea are dreptul la frumusete, desi este o promisiune numai pe jumatate adevarata. Mi-ar placea sa calatoresc si eu, ca si eroina, Tally, pe una dintre acele placi zburatoare prin salbaticie si m-as stabili in Tinutul de Fum, impreuna cu toti acei rebeli care considera ca sunt frumosi exact asa cum sunt. As fi foarte fericita sa traiesc acolo. Toata lumea munceste cot la cot si nimeni nu este tratat mai prejos doar din pricina "urateniei" lor. Mi-as dori sa existe si in lumea noastra astfel de oameni. Cam scurt, huh? Oricum sper ca va place :D


Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu