miercuri, 19 septembrie 2012

Childhood

La ora de romana azi am avut un exercitiu de creatie. Doamna profesoara ne-a dat 5 cuvinte care trebuiau sa ne inspire sa compunem un text cam de jumatate de pagina de caiet mare. Avand in vedere ca am inceput clasa a noua, am scris despre copilarie..., intr-un fel. (Rose, spune-i prietenei tale, Sarah, ca nu a fost intentionat :)) O sa pricepi imediat)
Uite ce-am scris:

Sara privea la tavan. Era seara, ea statea in pat, iar maine avea sa fie prima zi de scoala.. Sara intra in clasa a noua. Era socata de cat de repede trecusera anii copilariei. De maine va incepe o etapa noua a vietii sale, dar ea nu era sigura ca o va putea infrunta. O speria gandul imbarcarii in aceasta calatorie spre necunoscut. Ii era frica de maturitate, de a nu mai putea visa la nimfe gratioase care ajutau printii in calatoriile lor, la paduri fermecate si animale vorbitoare. Se temea ca va fi doar o alta furnica intr-un musuroi imens.
Sara ofta si privi mai cu atentie tavanul. Acolo, vesele si lucitoare, sclipeau stelele pe care ea si fratele ei le lipisera acolo in prima eu zi in clasa intai. Sara zambi. Nu-i mai era frica. Stia ca va purta cu ea anii copilariei oriunde ar fi.
Cu acest gand plutind in mintea ei, Sara adormi.

Asta e ca un reminder pentru mine. Generala a trecut. S-a scurs asa usor :( Mi-e putin dor de ea, dar stiu ca voi avea mereu amintirile si privesc spre viitor. Voi crea sigur altele, la fel de frumoase :) Si acum hai, ca e totul prea sentimental si nu vreau sa ma apuc de bocit. Va urez o seara placuta, martori ai lui Trompi :D
Reacții:

4 comentarii: