vineri, 28 septembrie 2012

Excursie!

Aha, aha, aha aha ahaa! Ok, sorry :)) Sunt foaaarte entuziasmata ca maine... nu, prima data sunt nervoasa: maine trebuie sa fiu in fata scolii la 7 fara 15... serios!??? E sambata! :( Dar, pronim in excursia excursiilor! Proful nostru de geografie ne duce prin transfagarasean, prin Brasov (vad si eu Brasovu frateee :)) ) si Sighisoara... asa, de inceput de-a 9a. Cand ma intorc probabil ca o sa postez direct Palavrageala, cu toate detaliile de ras.
Da, am sa fac poze si da, am sa va arat daca gasesc vreun Will Herondale sau vreun Four (asa, ca nu vreau eu sa-i spun numele real, na! Poveste lungaaaaa)
Si va las cu un anunt: au aparut fragmentele din Legile atractiei si Magie de doi bani la Leda (Noutati - In pregatire). Si Mi-am primit niste carti.... Pentru ca nu-mi pot descarca pozele pe calc acum, va spun doar titlurile, fara sa va arat poze :(:
1. Micutele mincinoase 4 - Sara Shepard
2. Halo - Alexandra Adornetto (dying to read)
3. Unearthly - Cynthia Hand
De Unearthly sunt curioaaaasaa :D plus ca pe baiat il cheama Christian :D
Weekend fain va doresc ;)
Reacții:

3 comentarii:

  1. Week-end placut si tie si distractie placuta Iri! :*>:d<

    RăspundețiȘtergere
  2. Am fost si eu la Sighisoara si pe Transfagarasan. E superb <33 Sa te distrezi! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Iri transmissing de pe Transfagarasean. Mi-am luat si eu un scheleeettt :D

    RăspundețiȘtergere