duminică, 16 septembrie 2012

Hang on, it's still sunday

Pff, am vorbit despre concert tot weekendul si tot imi vine sa fac o postare kilometrica in care sa va povestesc cat de fermecatoare a fost seara mea, cat de dulce si cald a fost Vlad cand l-am rugat sa isi faca o poza cu mine si cat de genial au cantat toti, si cat de bine bate Bubu la tobe :D
SI ma opresc aici si va spun ca mi-am vazut orarul. arata groaznic. Luni, marti si joi am ore pana la trei si miercuri si vineri pana la unu. Cam stupid, insa ma descurc. Am facut postul asat ca sa va zic ceva! Bucurati-va de ultima duminca, e priceless! 

Reacții:

4 comentarii:

  1. Doar 3 ore de vacanta ramase :[ Abia astept ziua de maine, sa postam la 'palavrageala de luni' :>
    Te tuc ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai, Rose! Mi-as dori serios sa-mi fi colega de clasa :)) as muri de ras constant :)) si te-as putea innebuni cu Will si Jace :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie mi-ar placea asaa mult <33 Si acum imi vine replica aia a lui Christian din Atingerea Umbrei cu "Oh, Rose, o sa fie asa distractiv! O sa stam peste noapte, o sa ne facem parul 8->" =)) Soarta crudaa.
    Eheh, sunt sanse ca olimpiada sa fie la Cluj anul viitor, si atunci ne-am putea intalni <3 Dar mai e mult si eu sufar aici :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Macar avem netu sa ne lege... Arghh... Christiaannn :) daca vi in Cluj iti fac turul de onoare :))

      Ștergere