marți, 18 septembrie 2012

Leapsa + Alexz Johnson, I love ya!

1.  Dă o notă de la 1 la 10 acestei vacanţe !
Hmm, pai am cam fost singurica ceva vreme, dar am citit ceva carti briliante si am ras mult. Sa fie 9 :D
2.  Pe unde te-ai plimbat ?
Acasa, Manastireni, Marisel, Acasa, Manastireni, Bucuresti, Marisel :) mda, cam asa a fost
3.  Menţionează cel puţin 2 prieteni cu care te-ai distrat vacanţa aceasta.
Ale si Paula 4 real si din blogosfera prietenele mele Patty si Rose :D
4. Spune cel puţin 2 melodii pe care le-ai ascultat vara asta
Aici imi dedic iubirea pentru Steaua mea Instant, Alexz Johnson si va pun o melodie minunata de-a ei :D
Si mai am de la Awolnation, din vinuta lui Rosey <3
5.  Ai realizat tot ce ţi-ai propus la începutul vacanţei ? Nu :D voiam sa citesc muuult mai mult :( 6. Arată-ne o poză pe care ai făcut-o vara asta. Nu trebuie să fie neapărat cu tine Editez dupa ce imi pun pozele pe calculator :) 7. Povesteşte-ne o întâmplare haioasă din vacanţă Am fo la za greatest concert evaa :D Dar nu va bat la cap sa nu va fac gelosi + ca e noapte si maine mergem... stiti voi unde :P
Reacții:

5 comentarii:

  1. Îmi văd şi eu numele aici *zâmbet maare* :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai cum? Vacanta nu e tot una fara Roza :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu m-am distrat vara asta cu tine, Ale si Rose via blogosfera :)) <3

    RăspundețiȘtergere
  4. E mult prea simpatica Alexz Jhonson. Ador serialul, imi place si vocea ei mult de tot, iar versurile sunt cireasa de pe tort.

    RăspundețiȘtergere