miercuri, 12 septembrie 2012

Leapsa

1. Care este cea mai buna carte pe care-ai citit-o in vacanta?
Hmm..o, stai, nu trebuie sa ma gandesc, Iron Queen de Julie Kagawa.
2. Care e cea mai frumoasa coperta a unei carti citite in vacanta? + poza
Paai, cred ca mi-a placut cel mai mult coperta de la Iron Daughter. Arata asa frumos cu fulgii aia si spinii si sclipesc in lumina si ochii lui Meghan sunt asa minunati :D
3. Cate carti ai citit in vacanta?
Nu stiu ce a fost cu mine, dar nu am avut mood-ul de citit. Am facut mai nimic vacanta asta. in jur de 10. Trist, stiu :(
4. Cate carti ti-ai propus sa citesti in vacanta?
Nu prea mi-am dat un numar. Cat de multe pot :D
5. Ce carte spreai ca o sa citesti in vacanta si nu ai citit?
Insurgent (dea, stim motivul) si Halo si Micutele mincinoase 4 (inca nu mi-au fost trimise, dar e ok baa)
6. Ce serie ai terminat vacanta asta?
Uff, de ce a trebuit sa se termine? Iron Fey (Aaaasshhh!! Puuucckkkk! Mi-e dor de voi si de Grimalkin, most awesome cat ever *fangirl cries*)
7. Ce carte citita in vacanta nu ti-a placut?
Nu pot spune ca nu mi-a placut, insa a fost (ceva parte) plictisitoare si enervanta si frustranta!!!!! Sovaire :|

BTW, pe Mythical Books se organizeaza un concurs cu premiu "The Immortal Rules" de Julie Kagawa. Uite Link AICI. Rugati-va sa o castig, ca apoi va umplu eu capul cu povesti. Hai Allie, omoara vampirii aia :D
Reacții:

4 comentarii:

  1. Uh, chiar trebuia sa facem leapsa asta de "sa ne amintim de vara"? :( E asa de nostalgic faptul ca au trecut cele mai dragute luni ale anului...
    Oricum, imi place leapsa asta si raspunsurile tale sunt foarte dragute :).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac raspunsurile tale, obsedata mea de Ash :))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Patty: Ma bucur ca-ti plac :D Si, da, sunt obsedata si mandra ;)
    @Dee: Se-ntampla, ce sa faci :)) da macar in toamna apare batalionu de carti :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Când am citit comentariul lui Dee, eram ceva de genul 'Cum adică s-a terminat varaa? O.o' Am aflat şi eu azi că suntem în septembrie :)) O să preiau şi eu leapşaa <3 Neapărat încep şi eu The Iron Fey. Plomit :3

    RăspundețiȘtergere