luni, 17 septembrie 2012

Palavrageala de luni (1)

Nu e doar o rubrica noua pe care o poate prelua fiecare blog, nuu; e mai mult de atat! E o sansa unica in viata, o sansa de neratat in care putem sa facem haz de colegii nostri mai saraci cu mintea, sa spunem bancuri despre profesori si sa ne spunem of-ul. E ca o postare in jurnal pe care o vede cam toata blogosfera, deci, daca vre-un coleg/a stie adresa blogului vostru... schimbati-o :)) Asta e... Palavrageala de luni (ta ta tataaaa)

Asta e intro-ul pe care il puteti prelua sau din care va puteti inspira. No, iaca asa veni si ziua mult asteptata cand incepe cosmarul (si apar cartile cu bascula) Din pricina unui frate adormit, m-am trezit la 8 jumate si a trebuit sa plec de-acasa ca uraganul Irina. Si, de ce mi-era mie cel mai dor? Aglomeratia de dimineata! Oh, imi venea sa urlu in timp ce 35-ul mergea cu viteza unui melc beat pe strazi si aproape se facea ora noua. Am ajuns cu bine, in final. Ma uit prin curte: A, uite-le pe fete! Ma duc si eu si stau in cerca. Salut! Serus! De cand nu te-am vazut? Tu in ce clasa esti? Eu sunt Irina, am 15 si o dependenta grava de carti paranormal fiction (ok, partea asta nu am spus-o! Am sansa sa ma creada normala si pe mine cineva, sa nu le stric bucuria, o sa isi dea oricum seama =)) )
Incepe sa vorbeasca directoarea. O, da! Nimeni nu o asculta, chestii plictisitoare, intram in clasa. Buun. O vrabiuta zbura si se tot oprea pe cate un neon. Era asa simpaticaa <3 Diriginta incepe cu povestrile despre scoala, cum ca e onorata sa ne aiba ca si elevi si ne pune sa ne spunem numele si scoala de provenienta si daca vrem sa ne prezentam noi mai altfle. "Nu de pe randul meu, te rooog!" Hai sa incepem de-aici. "Soarta cruda!" Trei copii inintea mea, apoi, ma uit eu in jur si spun: Numele meu este Irina si vin din Balcescu" Propmt, asa-i :)) Colegii mei fiecare la fel. Apoi, de ce am ales profilul mate-info. Raspunsuri: Ca-mi place mate si info, nu stiu ce vreau sa fac in continuare... si mai vine un raspuns epic: Ca sa scap de romana. Nota: Diriginta noastra este de romana :)) Multi erau din Balcescu, asa ca stiau asta -> rasete prin clasa. Diriga: Vad ca va place mult romana!
Angels face!
Si acum vin partile mai ciudate: Aveti intrebari? *perioada jenanta de 1 minut in care nimeni nu spune nimic* Eu (gandind):Biiiineeee!
Ok, o terminam si pe asta si ne adunam noi, cinci fete (4 dintre noi ne stiam, a cincea o stia doar pe una dintre noi) Mergem la suc si... vedem un tip care arata exact ca si Peeta din Hunger Games. SI face una dintre noi: Peeta! Ce cauti aici? asta ca urletele acelea incete. Radem toate si mai stam la barfa, apoi mergem la o librarie. "Nu o sa-mi iau o carte, nu o sa-mi iau o carte, nu... Uite, Supermenajera! Trebuei sa o am"... da, mi-am luat o carte... productiva ziua mea, asa e?
Ok, cam atat am avut eu de declarat, va las cu modelul, voi personalizati-l si faceti-l cat mai amuzant posibil! Abia astept sa va citesc pataniile din prima zi! 
P.S. Eu am facut spaniola pana in a 8! Acum fac franceza! Heeeeeeeeeeeeeeellll!
Reacții:

11 comentarii:

  1. wow....ai avut in definitiv o zi buna!ma bucur pentru tine si multa bafta la liceu!!!
    imi place rubrica:X cred ca o sa o preiau si eu;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai da, a fost ok :)) si am ras mult :D Mersi! Sa ai si tu un an bun :D

    RăspundețiȘtergere
  3. A fost o zi grozava si ma bucur sa aud asta...

    RăspundețiȘtergere
  4. Epic. :)) Supermenajera e una din favoritele melee <3 Ah, si eu am avut o zi si mai si. L-am vazut pe Jace! Da, da, JACE! ,,Hai, ma, Sara, sa ne bagam si noi in seama." Am lasat-o pe maine :)) Si apoi m-am ratacit in piata cu carti, singura. Ce putea fi mai tare? <3
    Postez si eu, acusica :D

    RăspundețiȘtergere
  5. http://justonelastdance-lostindr3ams.blogspot.ro/2012/09/palavrageala-de-luni.html daca vrei sa citesti!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mult succes in noul an scolar Iri! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. http://oanabooks.wordpress.com/2012/09/17/palavrageala-de-luni-1/
    Sper sa ai rabdare sa citesti:*
    Te astept cu o parere:)

    RăspundețiȘtergere
  8. @dark_eyes: nebuna esti!
    @Patty Iti multumesc, Patty :D
    @LostInDr3aMs: Am citit, foarte fain scris :))
    @Rose: Si eu vreau un Jace!!!! eu am vazut numa un brutar afurisit care nici nu-mi place, da seamana cu Peeta :))
    o@anabooks: Se pare ca ai avut o zi plina, ca si noi toti, de altfel :D

    RăspundețiȘtergere