luni, 24 septembrie 2012

Palavrageala de luni (2): Degetul acuzator

Si iata, iubibili mei prieteni, ca s-a scurs o saptaman din primul semestru. Nu respirati usurati, saptamana asta a fost cea mai usoara. Ce incurajator, nu?
Ei bine, eu am avut o saptamana nu tocmai usoara. Orarul meu nu e deloc frumos. Am 3 ore de info luni: una dupa alta!  Mdaaa, e adevarat, dar sper sa ma descurc. Colegii mei...phaaai, nu prea imi pot face inca o parere despre ei, dar am o colega simpatica pe nume Oana. In stiinte mi-am gasit niste fosti coleg si niste fete care citesc BHuu-Yaa!!! Iri e happy! Profi nostri... o, pai asta e o cu totul asta poveste. Proful de mate are o manuta rosie care arata cu degetul pe varful unui bat din acela care se tot lungeste. Ii spune..... Degetul acuzator! O daa :D Am ras cu lacrimi facand glume despre deget..hihi! 
Am dat test initial la geografie... sa va spun ce-am facut? Cred ca va imaginati! Macar nu se trecee! Iuhaa! Am mai dat la engleza si la chimie (nici aici n-am fost grozava, dar m-am descurcat!)
U, u, u! Veste mare, merg in excursie in acest weekend! Cineva din Brasov? :)) Eu si Ale o sa mergem laaaa, Libriiis! Incantarea mea e iubibila (waa, m-o obsedat cu melodia asta!) Si am sa vad si Sighisoaaaraaa! Abia astept! Apropoaaa. Miercuri imi vine Unearthly de Cynthia Hand si pe sfarsitul saptamanii trebuie sa soseasca Halo si MM4. Multe carti... si, in lista de lecturi am Fratii Jderi. Vai ce ma bucur ca am citit-o, ca nu mi-a placut defel :(
Profa mea de romana (si diriga) e super-tare, desi nu ne-a dat sa cititm "Instrumente mortale", dar nu e sfarsitul lumii, mai putem remedia acest aspect :)) Of of of, mai este ceva si fratele meu implineste 19 ani si verisoara mea 11. Ce repede cresc :)) Si va fi si ziua lui mama, am ceva cadouri de luat... ma gandeam sa le iau carti :)) 
O, btw, maine am test initial la mate ("uraaaa")! Si poimaine sau raspoimaine... raspoimaine la istorie. Cand istoria e ora de la 1 la 2... nu prea e bine. Si dupa aceea mai am si logica.... pfui, nu gandeste careva logic si ne lasa acasa? Nu, serios, nu? Oh, well, whatever, nevermind! Ma descurc si cu asta, desi nu cred ca o sa-mi fie la fel de usor cu "O noapte furtunoasa" de Caragiale. Ma si trec apele...
Va urez o seara faina! Ma duc sa ma uit la..... ei, stiti voi!

Edit: Asta e a 300-ea postare! Ieeeeee :D *aplause*

Reacții:

7 comentarii:

  1. La multi ani celor dragi tie !

    Se pare ca a trecut o saptamana destul de epuizanta pentru tine : profi noi , colegi noi , teste initiale etc.
    Si nu sunt din Brasov :D

    Ca mi-ai amintit de testele initiale ...imi amintesc cand am dat si noi test initial la logica.Stiu ca la ultimul subiect aveam o intrebare iar mai jos scria ,,Motiveaza-ti raspunsul" la care eu am scris: ,,Am incredere in tine , hai raspunsule ,stiu ca poti!" :)) Si acum imi amintesc fata profei de logica cand a citit =))

    Si la multi ani blogusorului tau si la cat mai multe postari !

    Sa ai o seara minunata si ai grija de tine !

    RăspundețiȘtergere
  2. Să mă anunţi când aveţi excursie în Craiovaa :D
    Noi n-am dat încă testele iniţiale; vor profii să ne chinuie mai mult x.x O să postez şi eu când am timp :D Acum am o compunere, nişte fraze şi de învăţat la două teste. Am teste la franceză în două zile consecutive :/

    RăspundețiȘtergere
  3. wow...ai avut o saptamana plina...mda si eu la fel;;)bafta la teste!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. app.am scris si eu la rubrica...daca esti curioasa sa citesti;;) http://justonelastdance-lostindr3ams.blogspot.ro/2012/09/palavrageala-de-luni-saptamana-2-de.html

    RăspundețiȘtergere
  5. De-abia astept sa vina weekendul! Sa ne vedem pe autocar si sa incercam sa nu ne pierdem prin Brasov :)) Ave Bena!

    RăspundețiȘtergere
  6. @ vioreld: AI o minte geniala :)) Am ras pe cinste =))
    @Rose, avand in vedere ca abia azi am apucat sa iti raspund :D mdaa
    @lsTinDr3Ams :am sa ciesc, postez si un comentariu, dar daca nu apare azi, stai chill, ca s-ar putea sa adorm (ataat de obosita)
    @dark_eyes: tu... esti nebuna Ale :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu am dat testele initiale... singurul la care am luat un 10 a fost cel de la romana. Nici nu vreau sa ma gandesc ce am facut la fizica :((

    RăspundețiȘtergere