sâmbătă, 22 septembrie 2012

Pe cuvant de spioana (Fetele Gallagher 2) de Ally Carter

Personaj principal: Cammie Morgan
Personaj masculin principal: Zach Goode
Nr. pagini: 223
Editura: Leda
Nota: 4,5/5
Personaj preferat: Zach

Mi-a luat ceva sa termin "Pe cuvant de spioana", dar, cam pe la jumatatea cartii am inceput sa citesc serios si mi-a parut rau ca s-a terminat. Povestea incepe cu un nou semestru la Colegiul Gallagher. Cammie, Bex, Liz si Macey sunt hotarate sa fie "cuminti" in acest semestru, insa hotararea lor este zdruncinata chiar din prima seara a semestrului, si Cammie aproape ca se lasa convinsa de colegele sale sa isi incalce juramantul pentru a afla cine sau ce este Blackthorne. Insa, in timpul unui test Op-Acop, misterul le este dezvaluit si lucrurile iau o intorsatura neasteptat. Cammie este invinuita pentru o bresa in securitate si juramantul ei pare imposibil de tinut.
Marturisesc: Nu mi-a placut prea mult de Josh. Mi s-a parut cam pampalau si nu a stiut niciodata adevarul despre identitatea lui Cam. Dar Zach (Ale stie cum am spus asta :)) ) Zach e un personaj mult mai complex ca si Josh si mult mai misterios. Mi-a placut si de Cammie mult mai mult in acest volum, a fost mai curajoasa si nu asa de timida. Nu imi place un lucru la ea, ii este frica sa fie ea insasi. E spioana, insa este si fata, cum tine sa imi remintasca la fiecare 60 de agini :)), si fetele ar trebui sa fie ele insele. Mi-a placut mult de Bex si de Liz si mai ales de Macey :D
Volumul doi a fost mai tare ca volumul 1! Trust me on that. Abia astept sa vad ce se intampla in volumul 3
Reacții:

2 comentarii: