duminică, 9 septembrie 2012

Summer, we'll miss you!

Dupa cum vedeti, m-am intors si am de gand sa nu va mai parasesc. Mi-a ajuns vacanta. Sa fac un rezumat al verii.
AM FACUT:
1. Absolut nimic (replica apartinand minunatei mele verisoare Maria)
2. Am repetet punctul 1 :D
In weekendul asta prelungit am avut un program foarte strict: trezire, papa!, citt Fetele Gallagher pana pe la 2, papa de pranz!, tarat pana in pod, luat laptopul si uitat la Avatar: The Last Airbender pana seara. Minunat, nu-i asa? Anyway, am terminat si eu "Daca ti-as spune ca te iubesc ar trebui sa te omor" si mi-a placut mult, desi nu a fost ceva spectaculos. Am mancat placinte si gogosi si (pentru ca sunt super-tare) mi-am uitat incarcatorul de telefon acasa. Dea, telefonul mi se descarca :D
Am vazut ca v-ati inscris destul de multi la Giveaway/Contest/ce-o fi el :) Ma bucuur :3 SI am vazut ca ne-am facut 60 :D Super! La 100 fac mare concurs mare... sper sa ne adunam atatia cat de repede.
O, da, un viespe a decis ca sucul meu de portocale e o piscina minunata... nu a fost prea dragut! Dar nimeni nu a fost intepat (Ieee!!)
Mai avem o saptamana. EU incep sa am iar vise ciudate... Dar abia astept prima postare din "Palavrageala de luni". Am gasit o imagine buna. Fac ceva editari si revin azi sau maine sa va cer parerea. Va las acum cu melodia mea cea mai redata din acest weekend:
Reacții:

4 comentarii:

  1. Bine ai revenit Iri >:d<! Mi-au lipsit postarile tale. Iti doresc la cat mai multi followeri :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a fost dor de tine cat am fost plecata! Mersi la fel. Cu cat mai multi cu atat mai bine :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai revenit,ne era dor de postările tale hazlii şi interesante :D.Da,mai e doar o săptămână ,din păcate.... :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Serios? Asa crezi? :o3 inimioara mea a crescut de 12x :D Nu fi suparata, o sa fie si o parte buna! Apar cartile cu tona :)

    RăspundețiȘtergere