miercuri, 5 septembrie 2012

The Iron Knight (Iron Fey 4) de Julie Kagawa

Personaj principal: Ash
Nr. pagini: 361
Editura: Harlequin Teens
Nota: 5/5
Personaj preferat:Ash

Lasand la o parte plansetele si urletele gen:Ash, de ce nu existi si cele gen: De ce s-a terminat??? pot sa spun ca am reactionat destul de binisor la sfarsitul carti...nu?
In primul rand, Julie Kagawa stie cum sa termine o serie! Nu cred ca as fi putut cere mai mult de la ea. A fost unul dintre cele mai minunate romane de final ever! (Da, stiu ca inca nu a iesit Printesa mecanica). Ce am apreciat la aceasta carte a fost actiunea. Nu mi s-a parut deloc scrisa de mantuiala (Cartea nu era in plan, seia ar fi trebuit sa se termine cu Iron Queen) si a fost minunata, Julie facand o treaba minunata la a scrie din perspectiva printisorului. Nu prea am ce sa va spun despre poveste fara sa dezvalui cel mai urias spoiler din lume. Ash si Puck, impreuna cu nelipsitul Grimalkin pleaca intr-o misiune aproape imposibila, plina de intorsaturi de situatie si de locuri nemaivazute de alti locuitori ai Neverneverului. Pe drum, fantomele trecutului incep sa-i zguduie credinta lui Ash si acum nici el nu mai este sigur de puterea sa.
Mi-a placut la nebunie cum au crescut personajele, mai ales Ash. Luptele lui interioare cu trecutul, amintirile sale m-au ajutat sa-l cunosc pe deplin, nu doar partial. Stiam ca are un trecut intunecat, iar acum stiu exact cat de intunecat, acum stiu cat de greu ii este si ii inteleg durerea. Puck nu s-a schimbat el foarte mult, insa parca mi-a placut cel mai mult de el in Iron Knight. Si bila de par, pufosul Grimalkin a fost la fel de sarcastic si pisicesc cum e de obicei.
A fost ciudat sa citesc despre intalnirile lui Meg cu Ash din perspectiva lui Ash. CAnd citeam din PDV a lui Meghan nu stiam ce se petrece in mintea lui, iar acum asta s-a schimbat... Mi-a placut mult :3
Acum imi vine sa plang. ASHALLAYN 'DARKMYR TALLYN de ce nu existiiii??? *fangirl cry*

Citate:


“Crazy Ash just doesn't have the same ring as Don't-bother-me-or-I'll-kill-you Ash.” 
              - Puck -

“I’m going to kill you one day,” I told him as we hurried after Grimalkin, back into the swampy marshland. It was not an idle threat.
Puck just laughed. “Yeah. You and everyone else, prince. Join the club.” 


“Mercy is for the weak… let me show you how much of an Unseelie I still am.” 
                 - Ash -
Reacții:

2 comentarii:

  1. Rusine mie, inca n-am terminat primul volum, dar am atatea carti pe lista de must-read ca nu stiu in cate sa ma impart :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Las ca ai destul timp sa le citesti... sau nu... deaa :))

    RăspundețiȘtergere