luni, 17 septembrie 2012

Daca ti-as spune ca te iubesc ar trebui sa te omor (Fetele Gallagher 1) de Ally Carter

Personaj principal: Cammie Morgan
Personaj masculin prinicpal: Josh Abrams
Nr. pagini: 254
Editura: Leda
Nota: 4/5
Personaj preferat: Bex

Ca sa fiu sincera, am fost puuutintel dezamagita de aceasta carte. Am auzic c-o sa fie grozava si a fost, doar ca... a lipsit descrierea la capitolul personaje si asta nu mi-a placut prea mult. Dupa mine, personajele trebuie descrise si asa mai departe, dar aici abia daca imi amintesc cum arata Josh, si eu de obicei sunt atenta la look-urile tipilor din carti (dea, stiu, fangirl). Am apreciat umorul. Am ras cu lacrimi la aceasta carte si mi-a placut cum, desi Cammie ma poate bate mar, stie la fel de multe despre tipi ca si mine :))
Prietenele ei sunt adorabile, mai ales nebuna de Bex. Sa nu va urcati la volan cu ea :)) Liz seamana cu o prietena de-a mea pe care o cheama )tobele va rog) Eliza :) amuzant. Mi-a placut la nebunie vocea naratoriala a lui Cammie si nebuniile pe care le facea. Scena mea preferata e aceea cand fetele (Bex si Liz) atarna de casa lui Josh. Parca e rupta din filme, insa pare cumva naturala. Macey McHenry...hmm, nu e chiar asa de afurisita ca Afrodita, dar nici BFF nu e, insa pe parcurs, personajul ei evolueaza frumos si mi-a placut sa o vad crescand. In final, Cammie e pusa in fata unei alegeri foarte grea si asta o cam zguduie. Mi-a placut si finalul, nu un cliffhanger total, dar totusi unele intrebari au ramas. Apreciez asta. Daca te-ai plictisit de problemele normale: oh, el e varcolac si eu sunt struto-camila, nu putem fi impreuna, cartea asta te ajuta sa nu iti faci breton la vene. Sper ca ati citit-o si voi, chiar a meritat.. si mi-ar fi placut sa fie hard-cover, dar e ok si asa :D
Reacții:

Un comentariu:

  1. 'Oh, el e vârcolac şi eu sunt struţo-cămilă, nu putem fi împreună..." Cât am râs la asta :)) O recenzie foarte iubibilă, ca de obicei :D

    RăspundețiȘtergere