duminică, 7 octombrie 2012

Cum sa nu te lasi dus de nas de o fata... sub acoperire (Fetele Gallagher 3) de Ally Carter

Personaj principal: Cammie Morgan
Personaj masculin principal: Zach Goode
Nr. pagini: 238
Editura: Leda
Nota: 5/5
Personaj preferat: Bex Baxter

Mi-a luat ceva sa termin acest volum... defapt sa incep sa il citesc calumea. Si ma dau cu capul de pereti pentru asta :) Acest volum este... uau!
Alegerile sunt in toi si Macey are nevoie de prietenele sale, iar Cammie nu ezita sa se prezinte la apel. Ceea ce nu era in plan era un atac al unor mascati, care voiau sa o rapeasca pe Macey. Avand in vedere ca fetele au scapat abia vii de-acolo, Macey se alege cu o umbra, un agent al Serviciilor Secrete care s-o apere in orice situatie. Cu mintea aiuriea, infricosata de exprienta prin care a trecut, Cammie isi aduce aminte de un anumit baiat si intalnirile lor sunt ciudate. Zach este distant si rece, Macey e in pericol si nimanui nu-i sta gandul la invatat. Nevoita sa incalce regulile din nou, Cammie incepe una dintre cele mai periculoase misiuni de pana acum.
Nici nu stiu ce sa spun despre acest volum. Este oarecum diferit de celelalte doua. Nu mai este vorba de inocenta primei iubiri dintre fata spioana si baiatul normal, nici despre misterul din cel de-al doilea volum. Aici, problemele sunt mai serioase si de obicei, cand se intampla asta, povestea se strica, insa Ally Carter reuseste sa tina suspansul, misterul si romance-ul la un nivel inalt, rezultand un roman genial. Este aici umor, suspans, spionaj la greu si bexuism intens. Nu cred ca Ally poate sa strice poveste in continuare. Este absolut geniala si acum nici nu imi mai pasa de lipsa descrieri. Nu mai conteaza :) Si nu pot sa cred ca volumele sunt asa de ieftne! Raiul pe Pamant. Volumul 4, asteapta-ma ca vin!

Reacții:

3 comentarii:

  1. Urasc ca am adunat atatea carti pe lista de asteptare X.x Deeci, conform calculelor mele, dupa ce imi termin cartile pentru scoala, cele imprumutate de la biblioteca, ce trebuie sa recenzez de la Adevarul si Libris, ajung deja prin ianuarie. Cat urasc astaa. Volumul 2 a fost genial si mor sa vad ce se mai intampla cu Zach si Cammie <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaaai... cat ei de citit Rozo :) si eu incep de luni cu Jucatorul si Exuvii... si apoi imi vin de la Leda Hex, CP2 si Magie de doi bani... ioiii, cat am de citit :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie neaparat sa ma fac sa o citesc, sunt sigura ca dupa primele 30 de pag. nu o mai las din mana:)) Ma bucur sa vad ca lucrurile o sa devina mai intense..si ca o sa avem parte de Zach:D

    RăspundețiȘtergere