duminică, 14 octombrie 2012

:D

Hei! Ce mai faceti voi in weekend? Eu am avut o sambata minunata... :)) Am fost la concert :D Pentru ca iubitul nostru Polus a facut 5 ani a fost conceeert! Am fost cu o gramada de colege si a fost o nebunie totala! Am mers eu fericita cu 9-le pana la Ale. Eu machiata *rar ma machiez! si bibilita, gandindu-ma ca nu o sa fiu singura dintre fete... ajungem la Polus... mdaa, toate fetele:"Irina e machiata!". Si bine-nteles c-am fost sinhura :))
Mergem cei 4 muschetari sa luam sucuri... 9 Cola si... un Nestea (Al meeeeeuuu!!) Si ajungem la casa. Factura: 25 lei. Am dat 25 de lei pe sucuri =))
Ne intalnim cu toatele in fata scenei. Langa noi erau ceva copilasi de vreo 9-10 ani. Okeeeeeiiii.
Si incepe Vama :)) Am cantat toate melodiile lor, norocul meu ca fratele meu ii asculta :D A fost o prosteala epica... Solistul dansa ca un nebun pe scena... vorbea cu noi si la un moment dat, inainte de ultima melodie:
El: Urmeaza multe trupe de exceptie in continuare...
Noi; Ieeee!
El: Da, urmeaza Fuego!
Noi: Huooo!
El: Nu va place de Fuego? Voi nu va iubiti maicutele?
Am ras cred ca vreo 2 minute pe chestia asta. Apoi au cantat ceva piesa noua si au plecat ;((. Bine, ar mai fi multe, dar nu mi le amintesc pe toate acum...
Si intra in scenaaa... Voltaj. Sa va spun sincer, eu la Voltaj stiu numai 20 pe derost. La restu stiu numai referenul. SI au cantat niste piese pe care nu le-am mai auzit veci... A fost nitelus cam cidatel.
Am cantat si am sarit oricum, si apoi in pauza, au fost concursuri si Ale a castigaaaat... o crema (uuuuuuuuuuuu!)
La Phoenix nu am mai stat noi prea mult ca ne era somn si ne dureau picioarele si azi e minune ca mai am voce, la cat am tipat!
A fost absolut superb si o sa trancanesc despre asta oricui m-asculta :) La Vama mi-a placut cel mai mult :D

Reacții:

7 comentarii:

  1. Câât am putut să râd :)) Cine nu-l iubeşte pe Fuego? <3

    RăspundețiȘtergere
  2. @Rose: =)) a fost si mai funny live :))

    RăspundețiȘtergere
  3. =)) Fir`ar sa fie de Fuego. =)) Foarte tare. Mi-as fi dorit sa merg si eu... nu stiu de ce. ;)) Si fratele meu asculta Vama.

    RăspundețiȘtergere
  4. Copilul care alearga catre maaaaaaare! ;) Superb concertul :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ăăă, nu vreţi să mai faceţi o excursie prin noiembrie, la Arieşeni? :D Poate ne întâlniiim <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Ba noi vrem.... soarta nu cred :( Da in primu weekend din noiembrie ne gasesti la Alba-Iulia :)

    RăspundețiȘtergere