luni, 22 octombrie 2012

Etaphaa 2 :)



  • Heya surorilor si fratilor! A doua etapa a celui mai bestial tur din istoria blogosferei (nu ca ne-am lauda sau ceva!) ne bate la usa :D Am intocmit (okok, Rooose a intocmit!) o lista bombastica pentru a vedea si voi cine ne va incanta in continuare :D

Da ce nu-i si Jem acolo? Unde sunt vanatoarele de umbre? Fetelor? Unde sunteti.... lasam AV-u sa aiba trei baieti si pe Cassie doar 2 :( Ok, lasati asta :D


  • Adrian Ivashkov - Academia Vampirilor
  • Christian Ozera - Academia Vampirilor
  • Dimitri Belikov - Academia Vampirilor
  • James Stark - Casa Nopţii
  • Roman - Georgiana Kincaid
  • Patch Cipriano - Îngerul Nopţii
  • Damon Salvatore - Jurnalele Vampirilor
  • Shane Collins - Vampirii din Morganville
  • Jace Wayland - Instrumente Mortale
  • Will Herondale - Dispozitive Infernale (scuze, da nu m-am putut abtine :)) )
  • Daniel Grigori - Damnare
  • Eric - Vampirii Sudului
  • Four - Divergent
  • Zach Goode - Fetele Gallagher
  • Cristophe - Altfel de îngeri
  • Warner - Spulbere-ma 

  • Ok, acum ca ne-am vazut lista, sa trecem mai departe (sau sa ne holbam ca nebunele :D)

    Inscrierile

    Cred că e cea mai dificilă parte a turului, având în vedere că mai multe bloggeriţe vor să reprezinte un crush. Aşa că ne-am gândit să lăsăm mai multe bloggeriţe pe un crush, maxim 3 :)
    Lăsaţi un comentariu cu băiatul pe care vreţi să îl reprezentaţi, dragelor! Până la sfârşitul săptămânii, cât ţine această etapă, vom avea lista cu toate reprezentatele, iar de săptămâna viitoare vor începe (tobeeeee) bathaliileeee !!!!! Eu şi Roza lucrăm la nişte gadget-uri cu echipele, sperăm c-o să vă placă :3 

    Acum luati butonu si raspanditi iubirea ;)
    Si nu uitati sa va declarati iubirea pentru baietii nostrii :D

     


    Reacții:

    3 comentarii: